• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Patek Philippe Tråden

Funderar på vilken Patek som ska bli min nästa klocka... ;)
image.jpeg

Mvh
Micke
Mums! Ta med den hem i sommar :cool:

God morgon. En PP 5711/1A (blue dial) uttagen Februari 2015 och rated 9.8/10. Skulle ni säga att ca 215k SEK är ett bra pris?

Hälsade på polarens 1 månad nya PP i går. 2st till Sverige i år. Blev ganska avis, på ett "positivt" sätt. :arghh: Sorry för suddig kvalitet (darrade nog för mycket på manschetten). Min Calatrava jag hade på mig bleknade rätt rejält:(.
image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

Hälsade på polarens 1 månad nya PP i går. 2st till Sverige i år. Blev ganska avis, på ett "positivt" sätt. :arghh: Sorry för suddig kvalitet (darrade nog för mycket på manschetten). Min Calatrava jag hade på mig bleknade rätt rejält:(.
image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg
Förstår att du blev darrig, fantastisk.
/j

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg
Helt otrolig!!:):) Och ni plockade bort boettlocket! Att ni bara vågade.....(aldrig hört talas om damm, smuts, flygfän?)
Och en sån där är manuell? Ingen rotor där inte..
Dum fråga kanske, men vad står 4'an för?

Såg en jäkla trevlig variant av aquanut idag på lunchen på svenskt tenn
Blir nog att börja spara...

Tillbaka
Topp