Snårtas
Guld
Mums! Ta med den hem i sommarFunderar på vilken Patek som ska bli min nästa klocka...
![]()
Mvh
Micke
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Mums! Ta med den hem i sommarFunderar på vilken Patek som ska bli min nästa klocka...
![]()
Mvh
Micke
5196? Väldigt fin, har funderat på en själv.Dubbelpostar kalasklockan.
Fint med gulguld.
/j
![]()
Så jävla bra, vad får man pynta för en beggad?Känns som kvallen blev dålig på första. Hmm
![]()
Vet inte men @Chrisse har nog kollSå jävla bra, vad får man pynta för en beggad?
Magisk klocka, stort grattis!Dubbelpostar kalasklockan.
Fint med gulguld.
/j
![]()
Precis, 5196J för gult guld.5196? Väldigt fin, har funderat på en själv.
Så jävla bra, vad får man pynta för en beggad?
God morgon. En PP 5711/1A (blue dial) uttagen Februari 2015 och rated 9.8/10. Skulle ni säga att ca 215k SEK är ett bra pris?
Låter som ett riktigt schysst pris. Glöm inte ev. tull och moms - men det har du säker redan tänkt påGod morgon. En PP 5711/1A (blue dial) uttagen Februari 2015 och rated 9.8/10. Skulle ni säga att ca 215k SEK är ett bra pris?
är det relevant på begagnade varor? Trodde bara tull/moms avsåg nyköp från handlare.Låter som ett riktigt schysst pris. Glöm inte ev. tull och moms - men det har du säker redan tänkt på![]()
Tyvärr är det såär det relevant på begagnade varor? Trodde bara tull/moms avsåg nyköp från handlare.
Tack för infon, det visste jag faktiskt inte. Bra att veta om det skulle bli relevant med importköp.Tyvärr är det så
![]()
Underbart.Hälsade på polarens 1 månad nya PP i går. 2st till Sverige i år. Blev ganska avis, på ett "positivt" sätt.Sorry för suddig kvalitet (darrade nog för mycket på manschetten). Min Calatrava jag hade på mig bleknade rätt rejält
.
![]()
![]()
![]()
Hälsade på polarens 1 månad nya PP i går. 2st till Sverige i år. Blev ganska avis, på ett "positivt" sätt.Sorry för suddig kvalitet (darrade nog för mycket på manschetten). Min Calatrava jag hade på mig bleknade rätt rejält
.
![]()
![]()
![]()
Förstår att du blev darrig, fantastisk.Hälsade på polarens 1 månad nya PP i går. 2st till Sverige i år. Blev ganska avis, på ett "positivt" sätt.Sorry för suddig kvalitet (darrade nog för mycket på manschetten). Min Calatrava jag hade på mig bleknade rätt rejält
.
![]()
![]()
![]()
Helt otrolig!!Hälsade på polarens 1 månad nya PP i går. 2st till Sverige i år. Blev ganska avis, på ett "positivt" sätt.Sorry för suddig kvalitet (darrade nog för mycket på manschetten). Min Calatrava jag hade på mig bleknade rätt rejält
.
![]()
![]()
![]()
Glasbaksida?Helt otrolig!!Och ni plockade bort boettlocket! Att ni bara vågade.....(aldrig hört talas om damm, smuts, flygfän?)
Och en sån där är manuell? Ingen rotor där inte..
Dum fråga kanske, men vad står 4'an för?
Kan mycket väl vara så, men jag tycker inte det ser ut som glas, hur mycket jag än försöker....Glasbaksida?
4'an står för att det är skottår.
Grymt fin!Hälsade på polarens 1 månad nya PP i går. 2st till Sverige i år. Blev ganska avis, på ett "positivt" sätt.Sorry för suddig kvalitet (darrade nog för mycket på manschetten). Min Calatrava jag hade på mig bleknade rätt rejält
.
![]()
![]()
![]()
Svårt stt visa, men gör ett försök.Är bekräftat, glasbaksida. @ZtaFfaN lovade bättre bilder!!
Tvåtons-nautilus aka oligarksubbenEn bättre högtidsstund hos De Greef i Bryssel. Lång väntetid på flera av skönheterna...![]()
![]()