Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
AngenämtLunchdate!
Kan inte svara för alla butiker men när jag besökt butiker i London resp. New York har det inte haft några 5711or inne. Däremot andra modeller av Nautilus.Har "salongerna" i London och Paris alltid exemplar av Aquanaut och Nautilus hemma?
Var inne i Pateks egna butik i London i vintras, å då fanns det inga aquanauts eller nautilusar i butiken. Förutom strösslade damvarianter.Har "salongerna" i London och Paris alltid exemplar av Aquanaut och Nautilus hemma?
Har "salongerna" i London och Paris alltid exemplar av Aquanaut och Nautilus hemma?
Iaf hos Rob ca 1 års kö på 5167 och på 5711 tar dom inte emot fler handpenningar för stunden.Så ifall man ska köpa en blå Nautilus eller en Aquanaut med gummi från AD, måste man säkerligen ställa sig i klock kö?
Bara en fundering ifall lottoraden går in![]()
Har en vän till päronen som köper på sig pateks regelbundet när han reser utanför EU och han har inget klockintresse. Han ser det bara som investeringar och köper det han tycker är snyggt så i alla fall är inte patek kopplat med klockintresse.Inbillar mig att man har ett visst klockintresse om man köper en PP och då fungerar ingen klocka som en enda klocka - du kommer vilja ha flera...
Har en vän till päronen som köper på sig pateks regelbundet när han reser utanför EU och han har inget klockintresse. Han ser det bara som investeringar och köper det han tycker är snyggt så i alla fall är inte patek kopplat med klockintresse.![]()
Tillbaka i PP-klubben, för en stund åtminstone
![]()
![]()
Snyggt! Ser att jag också har haft den
Riktig zlampaÄr det DEN så har bla K0ltrasten, Puonti och även jag haft den![]()
Riktig zlampa
Är det DEN så har bla K0ltrasten, Puonti och även jag haft den![]()
Riktig zlampa
Nix det är inte denDen här har jag och JS haft.
Hehe, det är helt santGör den inte mindre slampig![]()
Tillbaka i PP-klubben, för en stund åtminstone
![]()
![]()
Om den levt innan får den verkligen leva nu.. @JSSnyggt med en Patek som fått leva lite.
Gör den inte mindre slampig![]()
Fast ändå lite fiiiinareHehe, det är helt sant![]()
Är rädd för det... Den stackarn måste va besviken på att jag lämnade den i sticketOm den levt innan får den verkligen leva nu.. @JS
Snygg klocka - men lämna tillbaka dotterns shorts till henne nu
Snygg klocka - men lämna tillbaka dotterns shorts till henne nu
Vet inte om det säger mest om dig eller henneOkej då. Jag som var så nöjd att jag fick plats i dom.![]()