• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Patek Philippe Tråden

Stål-fredag!
IMG_20160916_152032.jpg

Några här som hade en liten get together under helgen på Phil's burger? :D Såg ett par lirare som rockade aquanaut & nautilus när jag skulle käka hamburgare, tänkte att det måste vara någon härifrån som fått sug på en cheese^^

Denna trillade ner i brevlådan för några veckor sedan. Åkte omedelbart bums in på SPA och beräknas återkomma inom kort. Det blev tillslut ohållbart att undvika ett "dressur", även om jag fortfarande tvekar på om detta verkligen är jag. Gulguld och "dressur" har länge varit något jag stött bort. Tiden får väl helt enkelt utvisa hur vi samspelar. Ingen daglig beater dock.

Hade länge siktet inställt på en modernare Calatrava, men när jag väl testade lite olika modeller på handleden så kändes de alla väldigt stora för sitt mått. Denna känns betydligt mer välbalanserad för min 16.5 cm handled. Även plexiglaset ger enligt mig en varmare känsla. Men detta är såklart helt subjektivt. Önskar att jag kunnat bära upp en modernare Calatrava bättre för då hade urvalet varit så mycket större.

image.jpeg

Calatrava 3425

Denna trillade ner i brevlådan för några veckor sedan. Åkte omedelbart bums in på SPA och beräknas återkomma inom kort. Det blev tillslut ohållbart att undvika ett "dressur", även om jag fortfarande tvekar på om detta verkligen är jag. Gulguld och "dressur" har länge varit något jag stött bort. Tiden får väl helt enkelt utvisa hur vi samspelar. Ingen daglig beater dock.

Hade länge siktet inställt på en modernare Calatrava, men när jag väl testade lite olika modeller på handleden så kändes de alla väldigt stora för sitt mått. Denna känns betydligt mer välbalanserad för min 16.5 cm handled. Även plexiglaset ger enligt mig en varmare känsla. Men detta är såklart helt subjektivt. Önskar att jag kunnat bära upp en modernare Calatrava bättre för då hade urvalet varit så mycket större.

image.jpeg

Calatrava 3425

Grattis! Den där är ju löjligt bra.

Urtypen av ett dressur! Blir knappt bättre i genren!

Tillbaka
Topp