P
Philippe Stern
Guest
Stål-fredag!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Att få det svåra att se enkelt ut är PF signum tycker jag. Idén om att låta strukturen på armbandet gå igen i urtavlan är ett exempel på det. Cool design.Aquanaut invasion
![]()
Två är alltid bättre än en.Lunchdate!
Vad ligger retail priset på en 5711 med blå tavla hos AD? Har hört allt från 210k till 250k.
På sidan 60 står det strax över 200.
Du borde ju veta, du har ju haft en.![]()
För att citera dig - "Güld är bra"Fin e den....5711r
![]()
Fin e den....5711r
![]()
Jag tror du menar PP?Att få det svåra att se enkelt ut är PF signum tycker jag. Idén om att låta strukturen på armbandet gå igen i urtavlan är ett exempel på det. Cool design.![]()
Denna trillade ner i brevlådan för några veckor sedan. Åkte omedelbart bums in på SPA och beräknas återkomma inom kort. Det blev tillslut ohållbart att undvika ett "dressur", även om jag fortfarande tvekar på om detta verkligen är jag. Gulguld och "dressur" har länge varit något jag stött bort. Tiden får väl helt enkelt utvisa hur vi samspelar. Ingen daglig beater dock.
Hade länge siktet inställt på en modernare Calatrava, men när jag väl testade lite olika modeller på handleden så kändes de alla väldigt stora för sitt mått. Denna känns betydligt mer välbalanserad för min 16.5 cm handled. Även plexiglaset ger enligt mig en varmare känsla. Men detta är såklart helt subjektivt. Önskar att jag kunnat bära upp en modernare Calatrava bättre för då hade urvalet varit så mycket större.
![]()
Calatrava 3425
Tack för den rara kommentaren! Det känns bra, men som sagt så får vi se hur det utvecklar sig över tid...Grattis! Den där är ju löjligt bra.
Urtypen av ett dressur! Blir knappt bättre i genren!
Nix. Rosegulds-fredag!
![]()
Borde inte jag vara på jobbet och arbeta hårt så här dags?
![]()
Äh trivsamt såhär med
![]()