Skulle inte handla en i det skicket. Men mycket gärna äga en som man själv mejslat.ramlade över den här på instagram igår, en 5711 som måste vara väldigt älskad av sin ägare
/j
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Skulle inte handla en i det skicket. Men mycket gärna äga en som man själv mejslat.ramlade över den här på instagram igår, en 5711 som måste vara väldigt älskad av sin ägare
Det är trots allt lite skönt att se hans inställning till materiela ting som en klocka trots allt är.Tror vi är på samma nivå alla fyra här, ingen av oss skulle behandla en 5711 på det sättet om vi ägde en. Men vi alla är nog lite avundsjuka på det bekymmersfria brukandet som herr Velasquez avnjuter.
FetHåller mig till den klassiska storleken
Säger alla - ingen gör det.Så ska det se ut!!
Tycker säkert dom på Patek också som kämpar och sliter med att få till finishen på klockan och sen hanterar någon den sådär Sen håller jag med att det hade varit lite skönt att ha dom pengarna att lägga på det och använda den exakt som man själv behagar.Det är trots allt lite skönt att se hans inställning till materiela ting som en klocka trots allt är.
Hört om en snubbe som öppnar vinflaskor med klocka.Säger alla - ingen gör det.
Jag tror inte de misstycker, det visar bara att även om det är en lyxklocka så är det en ordentlig jävel som tål att användas även utanför kontoret.Tycker säkert dom på Patek också som kämpar och sliter med att få till finishen på klockan och sen hanterar någon den sådär Sen håller jag med att det hade varit lite skönt att ha dom pengarna att lägga på det och använda den exakt som man själv behagar.
Låter rimligt.Har alltid hatat 5167, men nu gillar jag den plötsligt och vill köpa en. Vad ska man betala för ett ex med full set och i toppskick, säg från 2015-2016 och därmed under garanti? 155-160k?
Har ju gått 5167's från 2015 här på forumet runt 150'Har alltid hatat 5167, men nu gillar jag den plötsligt och vill köpa en. Vad ska man betala för ett ex med full set och i toppskick, säg från 2015-2016 och därmed under garanti? 155-160k?
Jo, lyckades också snoka upp det.Har ju gått 5167's från 2015 här på forumet runt 150'
Underbar bild! Jag blir riktigt sugen på en, även om jag inte testat någon och den nog spelar några ligor högre än vad jag "borde" titta på...Hemma och klen, lika bra leka med kameran
Underbar bild! Jag blir riktigt sugen på en, även om jag inte testat någon och den nog spelar några ligor högre än vad jag "borde" titta på...
Vad är listpriset på 5712:an? Går den lika svår att få tag på i butik som 5711?
Underbar bild! Jag blir riktigt sugen på en, även om jag inte testat någon och den nog spelar några ligor högre än vad jag "borde" titta på...
Vad är listpriset på 5712:an? Går den lika svår att få tag på i butik som 5711?
ramlade över den här på instagram igår, en 5711 som måste vara väldigt älskad av sin ägare
Jag tycker också att man ska ha på sig sin favoritklocka i ur och skur..................men man kan ju plocka av den när man byter vevaxel på sitt hangarfartyg !
Äsch, jag tycker att man bara tar av den när man ska göra riktigt tunga jobbJag tycker också att man ska ha på sig sin favoritklocka i ur och skur..................men man kan ju plocka av den när man byter vevaxel på sitt hangarfartyg !
Vilket jäkla pill!Det här klippet har gett upphov till reaktioner på ett par forum. Är inte riktigt min stil men hantverket är onekligen imponerande.
Inte kan väl Patek-tråden ligga på sidan 4? Bump
Jaha här tar vi sovmorgon minsann!Inte kan väl Patek-tråden ligga på sidan 4? Bump
Jaha här tar vi sovmorgon minsann!