Oew
Guld
Skulle dock tror att den kommer lista över 1m och då är det hård konkurrens...Den där är så jävla vass, herrejävlar.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Skulle dock tror att den kommer lista över 1m och då är det hård konkurrens...Den där är så jävla vass, herrejävlar.
Den är långt utanför mina prisramar, är inte oroadSkulle dock tror att den kommer lista över 1m och då är det hård konkurrens...
Det där är ett riktigt bra släpp, solklart den bästa hittills.Märkte precis att det är baguette-index på 5170p! Patek är riktigt sjuka!
![]()
Nu blir det nördigt. Nya 5960 i vitt guld har "pushers" som skiljer sig något från tidigare 5960. Inspiration är tagen från den tidiga ref.1463 eller den så kallade "Tasti Tondi" som har utåtbuktande räfflade sådana.
![]()
![]()
![]()
Bredvid varandra för att se skillnaden tydligare
ref. 1463
![]()
Riktigt snyggt!
![]()
Bitter. Var den limiterad från början? Vet att han har en eller flera utav dom där sedan tidigare.
![]()
mhm, platina på länk...
Inte blyga med gruset iår
Den är helt fantastisk! Inte nog med att den kommer kosta på, det lär inte vara lätt att få tag på en ändå. Givet köp om tillfälle gesMärkte precis att det är baguette-index på 5170p! Patek är riktigt sjuka!
![]()
Är det någon som sett om denna också är 42 mm som 5168G?Aquanaut traveltime advanced research 5650g limiterad till 500 ex
![]()
Så han gnällde lite i onödan med andra ord? Haha. Tack för info!Den limiterade har dock inte stenar på bandhornen! (Gäller alla tre.)
Gissar på 5711.Är det någon som sett om denna också är 42 mm som 5168G?
Jobbigt det här för mig som gillar blått. Mycket blått och gott i årets släpp.
Dessutom har jag en ny blå på väg in nästa vecka och jag tror nog ingen kan gissa vilken det är. Den första som gissar rätt får denna lilla gåva från PP:
![]()
![]()
Menade inte att gnälla på någon haha, påpekade bara skillnaden! Tycker dock de kunde låtit bli att göra den nya 5271 med stenar!Så han gnällde lite i onödan med andra ord? Haha. Tack för info!
Nope. Alldeles för enkeltGissar på 5711.
Mer ledtrådar!Nope. Alldeles för enkelt![]()
Den har blå urtavlaMer ledtrådar!
Nej, haha!Menade inte att gnälla på någon haha, påpekade bara skillnaden! Tycker dock de kunde låtit bli att göra den nya 5271 med stenar!
5905p?Är det någon som sett om denna också är 42 mm som 5168G?
Dessutom har jag en ny blå på väg in nästa vecka och jag tror nog ingen kan gissa vilken det är. Den första som gissar rätt får denna lilla gåva från PP:
![]()
![]()
3548 eller 4226 eller 3848? (NågonÄr det någon som sett om denna också är 42 mm som 5168G?
![]()
![]()
5270!Är det någon som sett om denna också är 42 mm som 5168G?
![]()
![]()
5980 kanske... Det ser man väl inte så ofta i blått på forumet?Är det någon som sett om denna också är 42 mm som 5168G?
![]()
![]()
Nej, haha!
jag menade att han jag repostade ifrån gnällde. Han tyckte det var en skam att dom där tre hade hamnat i va liga sortimentet.
Är det någon som sett om denna också är 42 mm som 5168G?
![]()
![]()
Synd för dem som hade 5723 tidigare som endast fanns i fem ex var. Samma gäller 5271 Emerald/Sapphire/Ruby.
Nya 5960G var cool, men jag tycker ändå att den limiterade Moscow Edition, aka Mercury, som var den enda 5960 i vitguld var bra mycket snyggare!
![]()
![]()
Inte synd om någon och nya 5960G är snyggare
![]()
![]()
Denna är ju fortfarande långt snyggare, i mitt tycke:
![]()
Än denna:
![]()