Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kanske bara är på läder den ser "ful" ut med mörk tavla..Så grym. Stålbeater, ja tack.
![]()
Häftigt med rött och komplikationer och sånt. Men... jag har aldrig tyckt att lösningen hur dag, datum, månad visas är speciellt lyckad. Sen blir subdialen lätt rörig...
Riktigt, riktigt grym. Någon som har en kvalificerad känsla vad andrahandspriset ligger på ? Är det ungefär samma för de olika urtavlorna, eller ...?Så grym. Stålbeater, ja tack.
![]()
Riktigt, riktigt grym. Någon som har en kvalificerad känsla vad andrahandspriset ligger på ? Är det ungefär samma för de olika urtavlorna, eller ...?
Helveteeeee va bra!!![]()
Nya Aquanaut. Lite större på 42mm och i vitt guld
http://www.patek.com/en/mens-watches/aquanaut/5168G-001
Nästan snygg ju!![]()
Nya Aquanaut. Lite större på 42mm och i vitt guld
http://www.patek.com/en/mens-watches/aquanaut/5168G-001
Men 42 mmHelveteeeee va bra!!
Hahah! Jag visste att du skulle skriva det. Tyvärr är ju storleksökningen ingenting som jag är ett fan av här heller. Men en vitgulds Patek är för långt bort för att jag ska bry mig.Nästan snygg ju!Bästa Aquanauten än så länge enligt mig.
Men 42 mmBra size!
Aquanaut traveltime advanced research 5650g limiterad till 500 ex
![]()
TerminatornautAquanaut traveltime advanced research 5650g limiterad till 500 ex
![]()
Sa någon grus?
![]()
Kaffepengar!haha, det är ju helt rätt och så en prislapp på ca 10.000.000kr. Blygsamt
Vad erhm... är det för skeletetat vi ser på vänstra sidan? Snyggt? Not so much.Aquanaut traveltime advanced research 5650g limiterad till 500 ex
![]()
Den där är så jävla vass, herrejävlar.Märkte precis att det är baguette-index på 5170p! Patek är riktigt sjuka!
![]()