Härlig. Synd att de måste ha den där vita datumskivan som stör balansen.
Fick prova den här, riktigt härlig!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Härlig. Synd att de måste ha den där vita datumskivan som stör balansen.
PP är ett vinstmaximerande företag, de lär nog inte sluta med tillverkningem förrän de slutar sälja så bra?
Riktigt fin! Hur små handleder har du?Optimal storlek för en liten handled som min... Ärligt talat första gången som jag inte har tänkt på nästa klocka samtidigt som jag har dragit kortet
Patek Philippe Nautilus 3800
Riktigt fin! Hur små handleder har du?
snygg damklocka
Hur är det med lysmassan på 3800?
Vad är det för något?Har en Bagelsport "Nautilus" som jag fick i ett byte som jag ej använder såklart. Eftersom jag inte har några planer på att köpa en riktig nautilus så kanske någon som funderar på att köpa en PP vill testa på hur det skulle vara att ha en på armen i någon tid innan man slår till på en riktig. Urverket tickar men minutvisaren fastnar ibland, och att ställa in tiden kan vara lite klurigt, så förvänta dig inte en klocka som funkar perfekt.
Därmed ger jag bort denna mot en donation för 100kr till BCF + frakt. Visste inte om jag skulle posta här eller inte, men men. Om intresse finns så skicka PM, annars slänger jag den inom dem närmsta dagarna.
EDIT: Den gick på mindre än 30 sekunder!
"Homage" eller vad det kallas. En relativt identisk klocka men annat märke. Typ? Ripoff?Vad är det för något?
Perfekt storlekOptimal storlek för en liten handled som min... Ärligt talat första gången som jag inte har tänkt på nästa klocka samtidigt som jag har dragit kortet
Patek Philippe Nautilus 3800
Köper gärna den Timexen, länk?Verkar vara bra sug efter 5522, ingen som behöver bevisa nåt som har en sådan antar jag, ser ut som en Timex.
http://www.chrono24.com/patekphilippe/5522a-limited-edition-pilots-calatrava-new--id6863372.htm
ha ha fin fin länk riktigt exklusiv. Nu blir man väl lynchad med en bild på en Timex i denna tråd.Köper gärna den Timexen, länk?
Är inte ens i närheten. Lägg ett par år i denna hobby och återkom.ha ha fin fin länk riktigt exklusiv. Nu blir man väl lynchad med en bild på en Timex i denna tråd.
Det var ett ironiskt inlägg jag tyckte 5522 hade en väldigt enkel design, fattar ju självklart att de inte är lika och trodde även du skämtade när du frågade om den hade länk. Mig skrämmer du inte iväg, jag stannar här på KS, kan en del om klockor, inte lika mycket som du såklart, men försöker hålla en trevlig ton och det räcker enligt många här för att få stanna.Är inte ens i närheten. Lägg ett par år i denna hobby och återkom.
Enkel design? Sluta trolla tråden.Det var ett ironiskt inlägg jag tyckte 5522 hade en väldigt enkel design, fattar ju självklart att de inte är lika och trodde även du skämtade när du frågade om den hade länk. Mig skrämmer du inte iväg, jag stannar här på KS, kan en del om klockor, inte lika mycket som du såklart, men försöker hålla en trevlig ton och det räcker enligt många här för att få stanna.
Haha bästa var ändå att du fick bild på klockan på länk och inte de facto en länkEnkel design? Sluta trolla tråden.
Och vilken comeback. Håll dig här lite oftare nuEtt tag sedan jag besökte denna eminenta tråd.
Ny sida?
Ny sida?
http://www.patek.com/en/collection/rare-handcrafts
nice:
http://www.patek.com/en/collection/rare-handcrafts/1656M-001
Sjävklart blir den uppdragen och ställd av min personliga urmakare varje dag!