• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

pelagos1

Time is now

Cartier
Professional Dealer
2-Faktor
Gjorde en bytesaffär i det högre pris-segmentet. Inte vår första affär men minst lika nöjd. 100% GG 👍🏽
 

DK buyer

Breitling
Köpte en 114060 + en 116600 på distans. Overforda pengarna med 100% ro i magen, så snart pengene var på konto mødtes jeg f2f med @pelagos1 og alt var 100% top. Klockarna var som beskrevet.

Rekommenderas varmt!👍 100%GG. Ville handle igen.
 

Fixxxer

Mr 99%
Friends Of KS
2-Faktor
Andra klockan jag sålt till Pelagos och som vanligt bra kommunikation, snabb betalning och allt trevligt som det ska vara!
 

RJE

Omega
2-Faktor
Köpte en BB58 f2f av @pelagos1 och gör mer än gärna affärer med honom igen! Snabb och trevlig kommunikation och klockan var i perfekt skick. Han erbjöd sig att även att mötas halvvägs så jag slapp köra hela vägen, vilket var väldigt uppskattat! Tack :)
 

ThomasP

Cartier
2-Faktor
Sålt en Seiko SPB185 på distans till @pelagos1. Snabb betalning, inga konstigtheter och kan absolut tänka mig att göra fler affärer, åt bägge håll. Goodguy till 100%.
 

-JL-

Rolex
2-Faktor
Sålt klocka till @pelagos1
Bra kommunikation, snabb betalning och bra återkoppling. Smidig affär rakt igenom, skulle inte tveka att göra affär igen 👍🏻
-JL-
 
Topp