Blev en F på denna.Väldigt vacker! Vad kör du för spets? Min samling finns för övrigt på sida 13 i den här tråden!
Ska kika!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Blev en F på denna.Väldigt vacker! Vad kör du för spets? Min samling finns för övrigt på sida 13 i den här tråden!
Väldigt vacker! Vad kör du för spets? Min samling finns för övrigt på sida 13 i den här tråden!
Blev en F på denna.
Ska kika!
Det tycker jag verkligen att du ska! Förvänta dig inte för mycket av Sheaffers spetsar bara (lite beroende på modell). De äldre som sitter på tex min Balance och snorklarna är som att skriva med en spik! Helt stum!Fina! Nästa gång jag är hos päronen Ska jag upp på vinden, finns några gamla schaeffer och dyl där som jag kanske ska ta hem till mig
Har själv MB 149 (F), Pelikan m600(M) och en enklare platinum procyon(F). Men har många år kvar att bredda denna samling, precis som på klockfronten![]()
Det tycker jag verkligen att du ska! Förvänta dig inte för mycket av Sheaffers spetsar bara (lite beroende på modell). De äldre som sitter på tex min Balance och snorklarna är som att skriva med en spik! Helt stum!
Pelikaner är helt klart trevliga! Hade kunnat tänka mig en i 1000-storleken, men hade säkerligen inte diskriminerat även mindre om jag kommit över något fint exemplar!
Såå 90-tal med en Butterflykniv!Dagens lite udda verktyg![]()
![]()
Månkniven!Dagens lite udda verktyg![]()
![]()
Bra idé! Behöver göra rent min MB... dragit mig att skölja ur den men borde kanske slå till senare idag
Nu så!Bra idé! Behöver göra rent min MB... dragit mig att skölja ur den men borde kanske slå till senare idag
Det har inte blivit ett renodlat avsnitt ännu om jag hängt med i svängarna, men det nämns pennor i det andra(?) avsnittet som @Margarinkungen är med! Entusiastprofilen 2.0 - Margarinkungen revisisted. 22/3-20. Urbildningsradion!Plöjt igenom tråden, har själv en Platinum 3776 century samt en Lamy Safari, inga bilder att bjuda på än dock.
En fråga, vilket Podcast-avsnitt om pennor är det som nämns? Är det klocksnacks pod och isf vilket avsnitt?
Här har du en spotifylänk, har inte iTunes men kan vara att de inte lägger ut på den plattformen. https://open.spotify.com/show/78Pcv8dr8VTGwNUBQfdhOlOk, tack! Men hänger inte med riktigt. På iTunes hittar jag bara avsnitt från -16 och -17. Finns det nyare avsnitt och var hittar jag dessa?
Tack, det verkar vara samma. Men vilket avsnitt menar du att det är?![]()
Vi ska göra några rena pennavsnitt också. Men Coronan ställde till det lite. Men det kommerTack så mycket![]()
Ypperlig anledning att skaffa något nytt roligtLyckats lägga min space-pen på lämpligt väl dolt ställe... lätt irriterande.
Behöver man nått nytt kul kanske?
Och hur mycket kostade dem de? Kan inte tro att de är billigaFått hem lite ny färg![]()