Kul! Blev det årsklockan?Tack för tipset, var inne och lade en lite beställning. Gröna lamy och lite bläck mm
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kul! Blev det årsklockan?Tack för tipset, var inne och lade en lite beställning. Gröna lamy och lite bläck mm
Ingen klocka men årspennan, har redan den orangea så kompletterar med den gröna och Fine denna gångKul! Blev det årsklockan?![]()
Det är inte lätt när det är svårt.Ingen klocka men årspennan, har redan den orangea så kompletterar med den gröna och Fine denna gång
Jag har en förbless för lamy. Och framförallt orangea pennor så jag köper allt oranget dom gjort. HeheDet är inte lätt när det är svårt.
Såklart, årsPENNAN
Kul! Man kanske ska passa på att slå till på en LAMY. Har ingen sen tidigare
Edit. Lamys medium brukar vara lagom som vardagspennaDet är inte lätt när det är svårt.
Såklart, årsPENNAN
Kul! Man kanske ska passa på att slå till på en LAMY. Har ingen sen tidigare
Jag har en förbless för lamy. Och framförallt orangea pennor så jag köper allt oranget dom gjort. Hehe
Edit. Lamys medium brukar vara lagom som vardagspenna
Underbart!! Grattis till er alla 5Kuken, sa Puh.
Blev tre pennor och tre sets med bläck.
Lamy årspenna 2019 (brun), 2020 (turkos) & 2021 (grön)![]()
![]()
![]()
Spank you! Ja, riktigt bra rabatter både här å på lamys hemsida. Dessutom på pennor som släpptes för någon dag sedanUnderbart!! Grattis till er alla 5
Lamy är trevliga och när det reas är det bara att passa på! Du kommer inte ångra digSpank you! Ja, riktigt bra rabatter både här å på lamys hemsida. Dessutom på pennor som släpptes för någon dag sedan
https://www.jetpens.com/Pilot-Custom-Heritage-92-Fountain-Pen-14k-Gold-Broad-Nib/pd/6589 ?Jag har fått ett sug efter en demonstrator med pistonfiller. Någon som har något kul förslag så jag går lite utanför min säkerhetszon?
Guld spets är också ett krav
Jag har fått ett sug efter en demonstrator med pistonfiller. Någon som har något kul förslag så jag går lite utanför min säkerhetszon?
Guld spets är också ett krav
https://www.jetpens.com/Pilot-Custom-Heritage-92-Fountain-Pen-14k-Gold-Broad-Nib/pd/6589 ?
Lite svårt med piston, ska du ha converter så finns det ju flera, exempelvis Sailor 1911 https://www.thepencompany.com/produ...1jT4kVtHY-AaOveJCHME5ifNXW6ZAgGcaAtWZEALw_wcB
https://www.jetpens.com/Pilot-Custom-Heritage-92-Fountain-Pen-14k-Gold-Broad-Nib/pd/6589 ?
Lite svårt med piston, ska du ha converter så finns det ju flera, exempelvis Sailor 1911 https://www.thepencompany.com/produ...1jT4kVtHY-AaOveJCHME5ifNXW6ZAgGcaAtWZEALw_wcB
Jag sneglar på piloten faktiskt! Såg även att Penstore har den. Gillar den. Ska du hur den ligger i handen ocksåAnnars har du också Aurora 88 och denna, men då får du öppna din feta plånka
![]()
Visconti Homo Sapiens Midnight in Florence Fountain Pen
Celebrating the home of Visconti by night, this limited edition Homo Sapiens is a vision in dusky blues and purples. With simple lines accentuating the imposing body and coupled with shining palladium plated trim, the Midnight in Florence portrays a hidden night-time world. Manufactured from...www.penheaven.co.uk
Slog till på en CH 92 för ett tag sen, tycker den ligger skönt i handen. I greppet känns den rätt lik en Pelikan M200, fast något större, vilket för mig är positivt. Demonstrator med piston är också helt klart kul!Jag sneglar på piloten faktiskt! Såg även att Penstore har den. Gillar den. Ska du hur den ligger i handen också
Vill ha! Men bara om din fina autograf med en av varje penna finns medVänner! Nu har iaf jag skickat mitt kapitel till redaktörn så glöm inte att köpa dr @Denke s nästa bok också!!
![]()
4 sidor text och en massa bilder. Rena rama porren för oss pennördar!!
(av bilden att döma så gillar jag verkligen Lamy...)
Det ordnar vi kompis!!Vill ha! Men bara om din fina autograf med en av varje penna finns med
Den eviga frågan. Var det värt det? Krya broder !Jag är sjuk!! Var in på Penstore på Hornsgatan....
suck, men nu har jag en demonstrator iaf
Jag köpte iaf inte den dyrare av dom 2 jag provade. Ska visa snart. Men nu ska skägget klippas. F spets och gott om bläck. Dock stålspets. Twisbi DiamondDen eviga frågan. Var det värt det? Krya broder !
Jag köpte iaf inte den dyrare av dom 2 jag provade. Ska visa snart. Men nu ska skägget klippas. F spets och gott om bläck. Dock stålspets. Twisbi Diamond. Bra vikt och en bra penna som kan bo på skrivbordet
Har haft en Diamond i några år - helt okej ändå för pengen måste man säga.