Det där blir ju skitkonstigt med natot som totalt mismatchar?Jag menar det! Plus i kanten för att den flyger på både länk, läder, nato och gummi. Du gillar ju att byta band liksom
Svårt att tänka mig en svårare tavla att matcha med band.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det där blir ju skitkonstigt med natot som totalt mismatchar?Jag menar det! Plus i kanten för att den flyger på både länk, läder, nato och gummi. Du gillar ju att byta band liksom
Just det här blå natot var mest en nödlösning pga owg-march. Men jag ser inte hur tex ett brunt läder eller ett grått nato inte skulle fungera ihop med den blå tavlan.Det där blir ju skitkonstigt med natot som totalt mismatchar?
Svårt att tänka mig en svårare tavla att matcha med band.
Metallicblått är skitsvårt och jag har aldrig lyckats med något band. Varken på AT eller Datejust t.ex.Just det här blå natot var mest en nödlösning pga owg-march. Men jag ser inte hur tex ett brunt läder eller ett grått nato inte skulle fungera ihop med den blå tavlan.
Snyggt!Just nu är den denna duo som äger handledstiden
Tack!! Måste medge att jag är mest impad av certinanSnyggt!
En prisvärd dykare som tål en hel del.
Tillsammans med exklusivare dress
Snyggt!114060 & 214270
Begge bildene er i färgSnyggt!
Kan man få en bild i färg ?
Begge bildene er i färg
En av de bästa duon jag sett. En G-shock som beater och du har en felfri samling!Leverans idag så nu har man en trevlig dubbel!
Jag är faktiskt avundsjuk.
Snygg kombo!! Jag kör liknande fast ett något mörkare alternativLeverans idag så nu har man en trevlig dubbel!
Snygg kombo!! Jag kör liknande fast ett något mörkare alternativ
...och en cremefärgade GS skulle jag gärna vilja ha i samlingen Att man aldrig blir nöjdInte dumt alls de där!! En Spring drive skulle jag gärna ha i samlingen
Bra duo! Vad är det för ref på GS?Leverans idag så nu har man en trevlig dubbel!
Tack! Det är en SBGW235Bra duo! Vad är det för ref på GS?
Det blir nog inte mycket bättre än så! Kan vara en 14060 istället och eventuellt en 14270, men jag tror att explorern gör sig bäst i 39mm . Komplettera det där med en OP 39 eller en bra air king så är det en grym trippel!114060 & 214270
Jeg gillar helt klart Explorern best i 39mm, men det er nok bare en smaksak. Skulle gjerne hatt alle fyraDet blir nog inte mycket bättre än så! Kan vara en 14060 istället och eventuellt en 14270, men jag tror att explorern gör sig bäst i 39mm . Komplettera det där med en OP 39 eller en bra air king så är det en grym trippel!
Och inte vilken G som helst. Perfektion! Grattis!
Vart är SMP:n? Har du sålt den?Milstolpe med att ”bara” ha en duo
Råkade sälja den idagVart är SMP:n? Har du sålt den?
Haha ”råkade” Känner igen det där allt för väl, brukar själv råka sälja en hel del! Tur att det är lätt att köpa en igen om du ändrar dig framöver!Råkade sälja den idag