På den där bilden ser nästan pepsin större ut än explorern och inte tvärt om. Upplevs pepsin mycket större än 40mm eller är det bara en synvilla?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
På den där bilden ser nästan pepsin större ut än explorern och inte tvärt om. Upplevs pepsin mycket större än 40mm eller är det bara en synvilla?
Det är nog en synvilla eftersom Pepsin ligger närmast kameran. Explorer II upplevs större irl.På den där bilden ser nästan pepsin större ut än explorern och inte tvärt om. Upplevs pepsin mycket större än 40mm eller är det bara en synvilla?
Du har en tendens att ta jättefina bilder! Love it! Har aldrig testat min speedy med Nato eller läder. Blir så inspirerad när jag ser dina bilder-Trivs som fisken i vattnet med denna duo. Spännande att se vad den kommer att kompletteras med i framtiden för att den ska bli en trippel. En Omega trippel lutar det åt i alla fall Ω Ω Ω
Du har en tendens att ta jättefina bilder! Love it! Har aldrig testat min speedy med Nato eller läder. Blir så inspirerad när jag ser dina bilder
Hehe jag kan förstå det. Får försöka beställa något till helgen-Tack så mycket! Det glädjer mig att höraJag rekommenderar varmt att prova din Speedy på nato och läder. Det är en stor del av glädjen...
Om jag köper en speedmaster någongång så åker nato på direkt!Du har en tendens att ta jättefina bilder! Love it! Har aldrig testat min speedy med Nato eller läder. Blir så inspirerad när jag ser dina bilder
Om jag köper en speedmaster någongång så åker nato på direkt!
Ser bra ut @FilPro !
En blåtavlad Aqua Terra hade ju blivit fakking duuuunder med dom där två!-Trivs som fisken i vattnet med denna duo. Spännande att se vad den kommer att kompletteras med i framtiden för att den ska bli en trippel. En Omega trippel lutar det åt i alla fall Ω Ω Ω
En blåtavlad Aqua Terra hade ju blivit fakking duuuunder med dom där två!
Jag menar det! Plus i kanten för att den flyger på både länk, läder, nato och gummi. Du gillar ju att byta band liksom-Jag gillar tanken. En trippel där man får hela 12stycken ”twisted-lugs”! #breathtaker
Hur mycket tid får?Min perfekta duo för tillfället. En sportigare kronograf och en klassisk finklocka!
Jag menar det! Plus i kanten för att den flyger på både länk, läder, nato och gummi. Du gillar ju att byta band liksom
Snygg duo. Jag har den nya PO och Spedmaster. 006 med safirglss. Min nästa blir nog seamastern-Trivs som fisken i vattnet med denna duo. Spännande att se vad den kommer att kompletteras med i framtiden för att den ska bli en trippel. En Omega trippel lutar det åt i alla fall Ω Ω Ω
Ja precis, då den är lite av en hybrid mellan en dress och sport så känns den verkligen mycket mer mångsidig än en ren dressare så jag tror inte den kommer ligga orörd i klocklådan Sjöö Sandström RSC är också riktigt schyssta och prisvärda, har provat hos AD flertalet gånger men inte kommit till skott.... än....-Den är verkligen topp! Den hade definitivt löst problematiken om dressare i min trippel. Det tar lite emot dock att klockan som kommer att bäras minst kommer att kosta mest Skämt åt sido. Aqua Terra kommer säkerligen användas mer än en traditionell dressare då den är mer allround.
Min ursprungliga tanke gällande dressklocka har varit att den får kosta max 20K (har varit inne på SS Royal Steel Classic 36mm eller en Pie Pan eller Seamaster 600 vintage).
Är din 38mm eller 41mm? Köpt ny eller begagnad?
Hur mycket tid får? gissar att du menar santosen?Hur mycket tid får?
Har varit sugen men drar mig varje gång för att den inte är rund (antar det är en vanesak bara....)
Hehe, jag precis. Hjärnan tog fredag tidigt och bara stängde av efter halv meningHur mycket tid får? gissar att du menar santosen?
det är en vanesak. Jag gillar den bättre än mina runda klockor. Den sitter riktigt bra på handleden
Ja precis, då den är lite av en hybrid mellan en dress och sport så känns den verkligen mycket mer mångsidig än en ren dressare så jag tror inte den kommer ligga orörd i klocklådan Sjöö Sandström RSC är också riktigt schyssta och prisvärda, har provat hos AD flertalet gånger men inte kommit till skott.... än....
Min är 41,5 då de är en äldre modell, köpte den här på forumet i början av året så jag har inte ägt den speciellt länge. Jag gick på den större varianten. Den mindre blir förstås mer dressing och passar bättre under skjortärmen men jag har arbetskläder från Fristads och inte J.Lindeberg så därför föll valet på den, iaf denna gång
Helt sjukt fin på länkJag menar det! Plus i kanten för att den flyger på både länk, läder, nato och gummi. Du gillar ju att byta band liksom
Jag vet, jag har ju själv en speedy och en AT så tanken har förstås slagit mig också att jag borde skaffa en SMP för att fullända trippeln Vi får se vem som gör det först haha-Nej det ingen risk att den skulle bli liggande
Aqua Terran skulle passa perfekt mellan SMPn och Speedyn definitivt
Jag får bearbeta tanken. Få se om jag känner mig tillräckligt motiverad....
Din ser jätte bra ut. Enda anledningen till att jag hade gått på 38mm är för att jag vill ha det dressigare