Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
De är inte lite ... lika?Dom här två är för närvarande min perfekta duo.
Njae, en blå o en svart, en date o en no date. Men gaaaaaanska lika trots allt.De är inte lite ... lika?
Vilken ska du ha under mars...?
De enda två som används just nu.
Haha, egentligen Explorern men kommer kanske för billigt undan. Kanske läge att damma av den sönderskrapade g-shockenVilken ska du ha under mars...?
UPPSNACK inför #owgmarch 2021
Uppsnack inför årets OWG-utmaning som traditionsenligt sker i mars. Vem är med? Vilken klocka? Vilken taktik? Vad är OWG (One Watch Guy) i mars? Klipper in en sammanfattning från tidigare år. I mitten på februari kommer den riktiga owgmarch-tråden där vi anmäler oss och deltar. —————————— En...klocksnack.se
Grym duo enligt mej. Ett alternativ till alla tillfällen samt helt olika prisnivåer, snyggt !Mina favoriter just nu! En grymt rolig duo!
Också riktigt stark duo
Ja det är ju helt individuellt. GSen får full pott av mejÄr det en perfekt duo? Vet inte, men det är den duo jag har och jag trivs med den!
Ja, GSen är ju min dagliga klocka. Squalen köptes för att ha något som jag inte behöver vara lika rädd om när man busar med barnen, går till stranden eller ska ut i skärgården. Jag är dessutom svag för grönt och har ofta grönt på mig, så det behövdes något som kunde matcha det. Den orange visaren gör också att jag kan sätta på något riktigt färgstarkt nato om jag skulle vilja.Ja det är ju helt individuellt. GSen får full pott av mej
Låter som vi resonerar lika. Har en Certina Diver som sommar klocka. Letar efter något mer dressat att komplettera medJa, GSen är ju min dagliga klocka. Squalen köptes för att ha något som jag inte behöver vara lika rädd om när man busar med barnen, går till stranden eller ska ut i skärgården. Jag är dessutom svag för grönt och har ofta grönt på mig, så det behövdes något som kunde matcha det. Den orange visaren gör också att jag kan sätta på något riktigt färgstarkt nato om jag skulle vilja.
I övrigt har målet med klockorna varit att de ska vara funktionella, kompatibla med många situationer men utan att bli tråkiga.
Vi får se vad det blir här näst. Saknar något dressigare, men skulle även sugen på att prova tritium då jag ofta är i miljöer utan ljus under vinterhalvåret. Dock oklart om dessa önskemål går att kombinera i en klocka.