Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Va snyggt det blev, grattis!Gillar dessa två just nu. En med arabisk tavla och en med kanji-dagtavla. Tack också till @Alltiditid78 för banden till båda klockorna
En japansk beater till den duon och du har en jäklig perfekt samling.Så svårt att välja ibland… Nästan omöjligt, tar på mig ena för att snabbt byta till den andra. Det är den ultimata duon eller…?
Grymt! Som jag + en Explorer. Just nu är det dock BB58an som tar all handledstid...Så svårt att välja ibland… Nästan omöjligt, tar på mig ena för att snabbt byta till den andra. Det är den ultimata duon eller…?
En japansk beater till den duon och du har en jäklig perfekt samling.
Oj nu tar vi oss in i helt annat territorium, the perfekt trio!! Håller med er båda men undrar vilken som är din beater då @Tuff, BB58an…?Grymt! Som jag + en Explorer. Just nu är det dock BB58an som tar all handledstid...
Vore kul om den blir det i längden, men just nu är de nog en SKX781 eller GA-2100 som tar beater-passet. BB58an är alldeles för ny och finOj nu tar vi oss in i helt annat territorium, the perfekt trio!! Håller med er båda men undrar vilken som är din beater då @Tuff, BB58an…?
Bjuder på en till bild då, on topic, med min beater som köptes ny -91!!
Går det att byta länken och få bra passform?Tveksamt om den är perfekt men det är iaf två svarta 36 mm
Det vet jag faktiskt inte… har aldrig provat. Jag föredrar Explorern på oysterGår det att byta länken och få bra passform?
Testa, hade varit kul med bild också.Det vet jag faktiskt inte… har aldrig provat. Jag föredrar Explorern på oyster
Rolexen
OPn är inte min (ännu) men detta är en perfekt duo enligt mig!