Rödvit Swatchduo med lguldglans.
Senast ändrad:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fantastisk duo! Me like
29&34mm
Snyggt!!!Blå duo - flygare vs dykare
Vilken används mest och varför?
Svårt att svara på då seamastern är ny. Tidigare haft speedyn tillsammans med en BB58 som fick mest tid på sommaren eller till mer lediga sammanhang. Speedyn har oavsett andra klockor varit dominerande på handleden, främst pga dess enkla färger: svart, vitt, stål. Nu kommer seamastern in i bilden och konkurrerar med samma neutrala estetik.Vilken används mest och varför?
Det känns sååå sjukt att 1992 är över trettio år sedan (såklart det är vintage)…..En färglös men trevlig vintageduo som passar till det mesta.
- Tudor Sub 76100 från 1887/88
- Omega Speedmaster 3592.50 från 1992
Ja tiden går fort, min Speedy fyllde 30 år förra veckan, vilket jag antar är den magiska gränsen till vintage (om än marginell). Åtminstone har den tritium som bidrar med vintagekänslanDet känns sååå sjukt att 1992 är över trettio år sedan (såklart det är vintage)…..
1887 var ett bra vintageår…En färglös men trevlig vintageduo som passar till det mesta.
- Tudor Sub 76100 från 1887/88
- Omega Speedmaster 3592.50 från 1992
Ref på paddan?Explorer1 + Min Turtle Gen2
Ref på paddan?
Blev riktigt förtjust i Baume efter att ha testat denna hos Bergström men blev tyvärr inget köp.Current duo!
Sportiga Sixty five kombinerat med den dressiga månfasen från Baume
Den är riktigt bra, får inte jättemycket armtid tyvärr… Låt mig veta om du är sugen! Den kan potentiellt vara påväg bort från migBlev riktigt förtjust i Baume efter att ha testat denna hos Bergström men blev tyvärr inget köp.
JÄKLAR vilken fin duo!Same same but different