• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Perfekt duo!

Man

Rolex
Hers and hers
05461ADB-9E65-4F4D-83F0-260883078657.jpeg
En potentiell medlem till här på KS kanske?
 

Burnman

Audemars
2-Faktor
Som ägare till en sedan ett par månader kan jag bara lämna de varmaste rekommendationer. Kör på!
Jag kommer testa nån gång. Dock ekar det relativt tomt på klockkontot f.n 🙄 och som lök på laxen är det lite annat privat som också trycker på ekonomiskt. Men jag har ingen panik. Min Tudor-duo täcker upp de flesta av mina behov än så länge
52F07FA0-E3D5-411E-B2B4-830B590D9030.jpeg
C7A73EAB-EF2E-41F0-965E-F46FA1FE31E8.jpeg
 

Socker

Cartier
2-Faktor
Egentligen aldrig reflekterat över AT så mycket tidigare. Men de senaste 2-3 månaderna har intresset och suget kommit från ingenstans och växer så sakteliga. Din blå var riktigt

Bara att slå till. Väldigt allround klocka som passar till allt. Sen har den en tavla som verkligen lever.

Det här är 38mm men finns även i 41mm. (Jag tycker 38an har bättre proportioner och ser bättre ut som en ”mindre” klocka.)
 

Burnman

Audemars
2-Faktor
Bara att slå till. Väldigt allround klocka som passar till allt. Sen har den en tavla som verkligen lever.

Det här är 38mm men finns även i 41mm. (Jag tycker 38an har bättre proportioner och ser bättre ut som en ”mindre” klocka.)
Som sagt. Nån gång kommer jag testa. Och vid tillfälle ska jag försöka ta mig till någon AD och jämföra både storlekar och olika tavlor side by side
 

ScubaKing

Audemars
Bara att slå till. Väldigt allround klocka som passar till allt. Sen har den en tavla som verkligen lever.

Det här är 38mm men finns även i 41mm. (Jag tycker 38an har bättre proportioner och ser bättre ut som en ”mindre” klocka.)

Skulle till och med sträcka mig så långt som att säga att det är tavlan som gör hela klockan. I övrigt är den ju rätt standard.
 

Putteman

Cartier
Topp