Man
Silver
En potentiell medlem till här på KS kanske?Hers and hers
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
En potentiell medlem till här på KS kanske?Hers and hers
Älskar dessa två! Funkar till det mesta, påstår jag.En potentiell medlem till här på KS kanske?
Det där är faktiskt en jäkligt bra duo!Speedmaster & Aqua Terra.
Egentligen aldrig reflekterat över AT så mycket tidigare. Men de senaste 2-3 månaderna har intresset och suget kommit från ingenstans och växer så sakteliga. Din blå var riktigt finSpeedmaster & Aqua Terra.
Som ägare till en sedan ett par månader kan jag bara lämna de varmaste rekommendationer. Kör på!Egentligen aldrig reflekterat över AT så mycket tidigare. Men de senaste 2-3 månaderna har intresset och suget kommit från ingenstans och växer så sakteliga. Din blå var riktigt fin
Jag kommer testa nån gång. Dock ekar det relativt tomt på klockkontot f.n och som lök på laxen är det lite annat privat som också trycker på ekonomiskt. Men jag har ingen panik. Min Tudor-duo täcker upp de flesta av mina behov än så längeSom ägare till en sedan ett par månader kan jag bara lämna de varmaste rekommendationer. Kör på!
Egentligen aldrig reflekterat över AT så mycket tidigare. Men de senaste 2-3 månaderna har intresset och suget kommit från ingenstans och växer så sakteliga. Din blå var riktigt
Som sagt. Nån gång kommer jag testa. Och vid tillfälle ska jag försöka ta mig till någon AD och jämföra både storlekar och olika tavlor side by sideBara att slå till. Väldigt allround klocka som passar till allt. Sen har den en tavla som verkligen lever.
Det här är 38mm men finns även i 41mm. (Jag tycker 38an har bättre proportioner och ser bättre ut som en ”mindre” klocka.)
Bara att slå till. Väldigt allround klocka som passar till allt. Sen har den en tavla som verkligen lever.
Det här är 38mm men finns även i 41mm. (Jag tycker 38an har bättre proportioner och ser bättre ut som en ”mindre” klocka.)
SnyggtSpeedmaster & Aqua Terra.
Ruskigt trevlig duo!Don Draper Duo
Vad heter Seikon?
Seiko Mini Turtle, ref.: SRPC35K1Vad heter Seikon?
Tack!Seiko Mini Turtle, ref.: SRPC35K1
Seiko Story: Seiko Mini Turtle - Is Smaller Better?
In this blog, we are going to compare Seiko Turtle and Mini Turtle and find out if smaller is really better in terms of form and function.www.crafterblue.com
Är det ett plåster på den t.v?Detta måste vara den perfekta duon! Känns heltäckande!
Är det ett plåster på den t.v?