• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Perfekt duo!

Fantastiska klockduos ni visar upp. Grym tråd. Här är min blygsamma Orisduo tillika hela klocksamling:)
image.jpg

Jag med, riktigt schyst duo. Gillar nya smp, ser lite lyxigare ut än föregående (ack så kultiga) även fast inte länken är en favorit.
Hade en svart smpc, flippade och köpte senare en smp 2009 Bond LE. Men kändes riktigt sunken så blev en smpc igen fast den här gången i blått. Modern klassiker med massor av liv i och en ruggigt bekväm länk som man lätt kan variera med BBn som är snygg både på gummi och oyster. :)

Man skulle kunna säga lite tråkig duo...jag väljer grymt klassisk! Har insett att det är äldre som lockar iallafall! Känns som jag börjar hitta hem nu efter att ha betat av en hel del både högt och lågt. :) Skulle vara om nån ville byta SDn mot en 1665 då :D

Ref 145.022-69 från -71 respektive 16660 från -85

image.jpg

Man skulle kunna säga lite tråkig duo...jag väljer grymt klassisk! Har insett att det är äldre som lockar iallafall! Känns som jag börjar hitta hem nu efter att ha betat av en hel del både högt och lågt. :) Skulle vara om nån ville byta SDn mot en 1665 då :D

Ref 145.022-69 från -71 respektive 16660 från -85

image.jpg

Jepp perfekt, än bätte i trippel med något dressigt :)

Tillbaka
Topp