Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det gäller att ha en Midas för varje tillfälle.En lite mer udda Syskonduo på skinn och helguld, KingMidas ref: 4315 och 4017
Väldigt trevligt. Stowan är ju bara så cool och Seikon är bland de snyggaste digitalarna som finns. Påminn mig gärna om vilken referens Seikon har nu igen. Har inte sett den på de vanliga sidorna för JD-klockor på länge.Föräldraledighetsduon.
Mycket bra!
Du har ju omnämnt just de två.Mycket bra!
Förstod att det var det du syftade på, mycket bra som sagt.Du har ju omnämnt just de två.
Dessutom sitter ju båda på solida länkar. Kändes som din kopp te.
Väldigt trevligt. Stowan är ju bara så cool och Seikon är bland de snyggaste digitalarna som finns. Påminn mig gärna om vilken referens Seikon har nu igen. Har inte sett den på de vanliga sidorna för JD-klockor på länge.
DUBBEL-WOW! Fina!Min favvoduo. Jaeger-LeCoultre Deep Sea Chronograph från 2015 och Tudor 79090 från 1989.
Så lika men ändå så olika. Båda är dykarklockor på pappret. Båda har målade index och båda har vridring (såklart).
Den ena har dock luminova och den andra tritium.
Den ena har safirglas och den andra plexiglas.
Den ena innehåller ett handpillat exklusivt urverk och den andra innehåller en arbetshäst.
Två grymma klockor men på två helt olika sätt. Den ena känns exklusiv och lyxig, den andra charmig och mysig.
Är det pilligt och få ut kronan på kungen?En lite mer udda Syskonduo på skinn och helguld, KingMidas ref: 4315 och 4017
Min favvoduo. Jaeger-LeCoultre Deep Sea Chronograph från 2015 och Tudor 79090 från 1989.
Så lika men ändå så olika. Båda är dykarklockor på pappret. Båda har målade index och båda har vridring (såklart).
Den ena innehåller ett handpillat exklusivt urverk och den andra innehåller en arbetshäst.
Två grymma klockor men på två helt olika sätt. Den ena känns exklusiv och lyxig, den andra charmig och mysig.
Den där JLCn må vara en av de bästa släppen på 2000-talet, i princip helt perfektMin favvoduo. Jaeger-LeCoultre Deep Sea Chronograph från 2015 och Tudor 79090 från 1989.
Nejdå, inte alls.Är det pilligt och få ut kronan på kungen?
Tackar!DUBBEL-WOW! Fina!
Har ju bara haft den hemma i totalt tre veckor, men jag gillar den mycket så jag tror det.Älskar den JLC:n. Känns den som en keeper?
Menar du nya Pelagosen? 5 rader text sabbar den enligt mig. Om du menar en vintage så tycker jag de är lite väl hypade och dyra. Vitsen med Tudor är ju att de inte ska vara så jäkla dyra. Föredrar även svart tavla framför blå.Den där JLCn må vara en av de bästa släppen på 2000-talet, i princip helt perfekt
Inte funderat på en blå flinga?
Tänkte på vintage! Jo de har blivit satans dyra, tyvärr. Är du helt såld på svarta tavlor eller vad är det frågan om?Tackar!
Har ju bara haft den hemma i totalt tre veckor, men jag gillar den mycket så jag tror det.
Menar du nya Pelagosen? 5 rader text sabbar den enligt mig. Om du menar en vintage så tycker jag de är lite väl hypade och dyra. Vitsen med Tudor är ju att de inte ska vara så jäkla dyra. Föredrar även svart tavla framför blå.
Nej då, gillar ljusa tavlor också. Några av de trevligaste klockorna jag ägt har haft ljusa tavlor (Zenith El Primero 1969 (38mm), SBGV009) och jag äger både ljustavlade och blåtavlade klockor. Tycker dock dykarklockor är snyggast och mest praktiska med svarta tavlor. De blåa flingorna är även ofta mögliga pga fel på lacken. Ville ha vintage i bra skick.Är du helt såld på svarta tavlor eller vad är det frågan om?
Trodde det skulle vara mer buske på en sådan bild.Nu så. 70-talsporr
Den GMT'n skojar man inte bort, porr indeed!Nu så. 70-talsporr