Snyggt.För närvarande dessa två som gäller.
Lite guld på det, så är du hemma!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snyggt.För närvarande dessa två som gäller.
Tack!Snyggt.
Lite guld på det, så är du hemma!
Grym duo!Nu så. 70-talsporr
Hade fått hänga på Gbggtg om jag hade kunnat. Kanske kan komma loss.Rangern är cool, ser den inte så ofta tycker jag. Så kul!
Det hade varit kul, verkar som att det ändå blir en mini GTGHade fått hänga på Gbggtg om jag hade kunnat. Kanske kan komma loss.
Mycket fin bild o klockor förståsPerfekt duo..
Perfekt duo..
Fan jag suger på att fota....Just nu roteras dessa två.
Tjusigt! Med dessa är du redo för allt!
Vilket par! Du är ursäktad angående kvalitéten på bilden Kör du mest med länk eller med gummi till 50th anv?Just nu roteras dessa två.
Kör BP FF endast på länk. Ska testa med läder och gummi ngn dag.Vilket par! Du är ursäktad angående kvalitéten på bilden Kör du mest med länk eller med gummi till 50th anv?
Ooh.. Den blåa Tudorsuben var ju riktigt trevligSämsta tänkbara duon efter sommaren måste väl vara VV och AA (Viktväktarna och Anonyma akoholister).
Bild nedan på min kombo GMT och Sub. En blå, en svart.
Bränns i plånboken va ???Ooh.. Den blåa Tudorsuben var ju riktigt trevlig
Säger som jag brukade säga när man var liten: GISSA TRE GÅNGER!!Bränns i plånboken va ???
Med din MM måste det vara en blå MN för att uppnå rätt kombo. Tysk ordningsregel kräver det.Säger som jag brukade säga när man var liten: GISSA TRE GÅNGER!!