Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Detta duo-par dansar så bra tillsamma när gul möter vitguld i en smäktande bröllopsvals
Riktigt fina saker ni visar upp!
Här är mitt bidrag
Bara för vi har det så jävla bra och kan hålla på med sådana här extravaganser så väljer jag att skicka in 300 pix till Världsnaturfonden för denna tråds skull.
Detta duo-par dansar så bra tillsamma när gul möter vitguld i en smäktande bröllopsvals
Mjaa, Bezelringen är vitguld övrigt stål.Oj! Visste inte att DJ fanns i vitguld.
Oki dokiMjaa, Bezelringen är vitguld övrigt stål.
Stiligt!! Vad liten Daytonan ser ut?! Synvilla eller har den krympt?Här är mina.....för tillfället..... snart seglar flingan upp på topp igen...... ser fram emot det......
Vilken dum fråga... naturligtvis har den krympt. Det andra alternativet faller på sin egen orimlighet.Stiligt!! Vad liten Daytonan ser ut?! Synvilla eller har den krympt?
Den är klart mindre.....Stiligt!! Vad liten Daytonan ser ut?! Synvilla eller har den krympt?
En för lek och en för fest!
De äldre daytona är väl 37mm. Dessutom gör stålbezeln att den ser nättare ut jmf med svarta bezelinläggStiligt!! Vad liten Daytonan ser ut?! Synvilla eller har den krympt?
Köpte du aurums JLC på köp och sälj?En för lek och en för fest!
Yes! Mycket fin IRL!Köpte du aurums JLC på köp och sälj?
Grattis!Yes! Mycket fin IRL!