• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Perfekt duo!

theargonaut

Patek
Pledge Member
2-Faktor
DSC_0026.jpg
Sköna bevels på de där! Forumets finaste? ;)
 

Omen

Heja Eslöv!
2-Faktor
Gillar den här tråden skarpt! Längsen man såg så många fina forumklockor i en och samma tråd.
Omen, får man fråga hur ofta guldtackan bärs? Något man "vågar" använda eller endast vid riktigt speciella tillställningar?[/quote]

Jag bär den vid speciella tillfällen, ett av dessa utvalda tillfällen var KS:årsfest som ett självklart val:) , träffades vid där förresten?Wii
 

Wi

NLA
2-Faktor
Gillar den här tråden skarpt! Längsen man såg så många fina forumklockor i en och samma tråd.
Omen, får man fråga hur ofta guldtackan bärs? Något man "vågar" använda eller endast vid riktigt speciella tillställningar?

Jag bär den vid speciella tillfällen, ett av dessa utvalda tillfällen var KS:årsfest som ett självklart val:) , träffades vid där förresten?Wii[/quote]


Det är förståeligt, inte riktigt en vardagsbeater ;)
Jo vi hälsade, men i all hast precis när du hängt av dig rocken. Hade varit trevligt att snacka lite och pilla på guldtackan =)
 

Omen

Heja Eslöv!
2-Faktor
Jag bär den vid speciella tillfällen, ett av dessa utvalda tillfällen var KS:årsfest som ett självklart val:) , träffades vid där förresten?Wii


Det är förståeligt, inte riktigt en vardagsbeater ;)
Jo vi hälsade, men i all hast precis när du hängt av dig rocken. Hade varit trevligt att snacka lite och pilla på guldtackan =)[/quote]
Självklart ska du få göra det någon gång..:)..självklart.
 
  • Like
Reactions: Wii
Topp