David Eriksson
Guld
Brunt och svart tavla.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vilken ref är den till vänster ? KanonfinPerfekt vet jag inte, men en trevlig duo är det i alla fall. Två lite modernare inkarnationer av klassiker:
Vilken ref är den till vänster ? Kanonfin
Dynamisk duo.
God morgon. Visst är den mullig! Mäter ca 20x30mm. Baignoire heter modellen och jag hittade nyss lite kul info på youtube som du kan titta på. Den finns i olika utföranden.Den undre cartiern är ju hur bra som helst, vad mäter den? Kanske vore något den dagen sambon börjar tycka om klockor
Finns det Panerai med Rolexurverk?Har man inte råd med en Panerai med Rolex urverk får man väl göra det bästa utav saken.
http://www.bloomberg.com/news/artic...ery-early-panerai-powered-by-a-rolex-movementFinns det Panerai med Rolexurverk?
Svar ja, om man räknar med vintage, bland annat i min graal Panerai 6152/1 sitter ett rolex cal 618 .Finns det Panerai med Rolexurverk?
Kör tag team ikväll eftersom jag håller på med skink-kok.
Tackar tackar, den har hängt med längeJag har npg aldrig sett en så sliten A168WA. Fett!
Tre bra duos:
Perfekt militärpar.
Det hårdaste matta Chronomat-paret. Sonsonen med sin farfar.
Alla lika, alla olika. Svart och vit 80-tals Casio.
Ingen dålig duoEftersom jag är nere på bara 2 klockor efter lite omstuvning så får jag anse att detta är den perfekta duon .