Tackar!Den duon funkar mer än bra!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tackar!Den duon funkar mer än bra!
Grym duo!Perfekt duo vet jag inte (med förlov sagt, på det här forumet vet jag inte om den perfekta duon existerar; galna flippsjukan verkar härja fritt), men det här är min och den är jag riktigt nöjd med: modern-vintage.
Min favoritduo just nu. Ska dock kompletteras med en Speedy så att jag kan posta i trippeltråden
Den trippeln skulle jag också kunna tänka mig vilket du vet. https://klocksnack.se/threads/klassisk-triell.45426/. Inte slagit till på någon än. Sambon vill ordna med husköp innan vilket kanske är en rimlig prioriteringsordning rent objektivt.
Håller med, gott par!Tycker denna kompletterar varandra rätt bra
Kanske inte perfekt, men jäkligt nära är det iaf!
Tycker den är grym.
Vad skulle göra den perfekt?
Härliga grejer!Detta är min perfekta duo som inte ska säljas eller bytas bort.
Certinan är ärvd och suben är en årsklocka i fint skick som jag ska sätta mina egna repor och dings på.
Fantastisk duo!Min rosa-gulds vintageduo. IWC:n har precis varit på stor service utomlands och anlände i veckan så skoj att ha duon samlad igen. Angående service läser jag ofta om service som tar längre tid än beräknad, jag fick tvärtom en mycket positiv överraskning då den kom tillbaka 4 månader(!) innan beräknat datum. IWC levererar!
Min duo består av:
- Omgega Cosmic Tripple Date Moonphase Cal.381 37,5 mm tillverkad den 1 oktober 1951 och svensksåld.
- IWC Cal. 89, 18k Roséguld 35mm tillverkad 1955 och svensksåld med endast 1 ägare innan mig.
Tack! Håller med, de är nog båda keepers!Fantastisk duo!
Jo. Den är perfekt.Kanske inte perfekt, men jäkligt nära är det iaf!
Jo. Den är perfekt.
Sjööklockan är inte dum alls!Första posten i denna tråd, första gången jag är riktigt nöjd med en duo. Känns som att dessa kompletterar varandra väldigt bra!
Go lördagsfeeling på DD:n tycker jag, sjukt stiligt band!Kände att det här är en perfekt duo av vintige klassiker när jag bytte till kvällsklockan.
Vårkläderna på! =)Kände att det här är en perfekt duo av vintige klassiker när jag bytte till kvällsklockan.
Snart kommer Påskbandet.Vårkläderna på! =)