Karl T Svensson
Basic
Vad mer kan man behöva än en högflygare och en djupdykare...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Daytona duo
Ooooh den till vänster e galet FET
Daytona duo
Riktigt bra duo !
Otroliga duos såväl DD som Daytona. Du får skapa en egen tråd med dubbla perfekta duos. Eller med namnet "flawless kvadruppel".Daytona duo
Otroliga duos såväl DD som Daytona. Du får skapa en egen tråd med dubbla perfekta duos. Eller med namnet "flawless kvadruppel".
Bra jobbat!
Inbillar mig dessutom att det finns mer i din klocklåda.Tack, det var roligt att höra!
ha haa, inte avis alls! kul för dig.Daytona duo
Tackha haa, inte avis alls! kul för dig.
Daytona duo
Mycket mycket bra! @jarrebarre99Daytona duo
är daytonan lika skön att bära som tex DJ2:an?
är daytonan lika skön att bära som tex DJ2:an?
Lika men ändå olika..
Tack mannen! @jarrebarre99Så sjukt bra att man nästan dör
Så j***a bra duo!!
Lika men ändå olika..
Riktigt snygg gmt, älskar den röda inserten!Här är mina.....för tillfället..... snart seglar flingan upp på topp igen...... ser fram emot det......
Tack så mycket! @Daytona96Så j***a bra duo!!
Riktigt bra!
Lika men ändå olika..
Det finns förmodligen ingen koppling alls (är inte inne på bilar) men kom att tänka på denna och ville delaMin o min frus. Alpina har en tung klang i bilvärlden, men min fru vill nog ha det mer Art Deco på armen. Hon har väl njutit tillräckligt av bilen.ö
Daytona duo
Lika men ändå olika..