Dessa går rätt hårt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag slår ett slag för att inte separera på den där duon, den är riktigt bra.Dessa går rätt hårt
Riktigt härlig duo, bra!Så lika men ändå så olika. Perfekt duo helt enkelt.
Bildar min perfekta duo i väntan på en trio
Riktigt bra duo, med den kommer man långt!
Snyggt! Vad är det för mått på Jlc:n från toppen av luggarna och rakt över klockan sas?Bildar min perfekta duo i väntan på en trio
Grym duo! Det enda som saknas är svenskt daghjul på DDnBildar min perfekta duo i väntan på en trio
Snyggt! Vad är det för mått på Jlc:n från toppen av luggarna och rakt över klockan sas?
Grym duo! Det enda som saknas är svenskt daghjul på DDn
Sitter bra på dig!Alltid varit OWG men nu ser det ur såhär
Alltid varit OWG men nu ser det ur såhär
Tack!Sitter bra på dig!
Alltid varit OWG men nu ser det ur såhär
Tack! Din är ju skit fetJäkla bra combo
APn är grym!
Tack! Din är ju skit fet
Två klassiska skönheter .....
Min explorer-duo!
Tack jag är jäkligt nöjd, prisvärda för att vara rolex också! Dock använder jag inte 2:an så mycket som jag borde, vilket är konstigt då jag trodde att det skulle bli tvärtomHärlig duo!
Perfektion!Två klassiska skönheter .....
Ettan är nästan för perfekt att inte använda hela tiden Snygg duo!Tack jag är jäkligt nöjd, prisvärda för att vara rolex också! Dock använder jag inte 2:an så mycket som jag borde, vilket är konstigt då jag trodde att det skulle bli tvärtom
Satt precis för 10min sedan och funderade om man skulle skaffa en sådan duo. Efter har sett din bild så känns det som rätt väg att gå Snygg duoMin explorer-duo!
Helt galet nöjd med duon, har kört tvåan på sandfärgat nato hela dagen och det är steeenbraaSatt precis för 10min sedan och funderade om man skulle skaffa en sådan duo. Efter har sett din bild så känns det som rätt väg att gå Snygg duo