Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det där var ingen dum duo..
En sportig och en lite mindre sportig
Två moderna klassiker,sjukt fina!En trevlig duo, i mångt och mycket varandras motsatser.
Tack!Två moderna klassiker,sjukt fina!
En trevlig duo, i mångt och mycket varandras motsatser.
Håller med, jättefin och välbalanserad Omegaduo!
Den kombon är riktigt bra, hade en liknande innan jag tog mitt förnuft till fånga och blev OWGDuon som används mest just nu
Tack, Speedyn i windern mest för förvaringens skull ,finns OWG verkligen..?. Jag själv trodde efter senaste inköpet( ( Speedmaster) att nu var man klar. Subben, Speedyn och en Longines Master Collection som dressare. Men.. jag måste nog ha en Datejust också..Den kombon är riktigt bra, hade en liknande innan jag tog mitt förnuft till fånga och blev OWG
Men, varför Speedyn i winder?
Jo, det funkar faktiskt. Har förvisso en G-Shock som ligger och skräpar och aldrig används. Skulle det bli "kris" kan jag alltid låna frugans GS.Tack, Speedyn i windern mest för förvaringens skull ,finns OWG verkligen..?. Jag själv trodde efter senaste inköpet( ( Speedmaster) att nu var man klar. Subben, Speedyn och en Longines Master Collection som dressare. Men.. jag måste nog ha en Datejust också..
Härlig duo, kör exakt samma. Fast jag funderar på en Exp 2 (vit)!!Duon som används mest just nu
Mmmm, och jag tror jag behöver en Datejust också.. verkligen behöverHärlig duo, kör exakt samma. Fast jag funderar på en Exp 2 (vit)!!
Är det en keramisk GS?Ser mörkt ut på avbytarbänken...
Yes, SBGC015.Är det en keramisk GS?
Wow väldigt kul val En riktigt stealth klocka!!Yes, SBGC015.