• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Perfekt duo!

Makkanxd

Rolex
Perfekt och perfekt. Dessa två jag lirar med just nu :)
IMG_0553.JPG

Edit: varför jag har kvar min winder är högst oklart :D
 

RikNik

Panerai
2-Faktor
IMG_0445.JPG
Köpte nyligen en blå SMPc som ett komplement till min Speedy Pro. Jag ville ha något annorlunda än Speedyn, och det finns inte många likheter mellan dessa bortsett från att Omega är tillverkare.
Trots olikheterna tycker jag att båda går att bära till nästan allt. Väldigt nöjd.
 

Pinnen76

Omega
Den kombon är riktigt bra, hade en liknande innan jag tog mitt förnuft till fånga och blev OWG:cool:
Men, varför Speedyn i winder?o_O
Tack, Speedyn i windern mest för förvaringens skull:cigar: ,finns OWG verkligen..?;):D. Jag själv trodde efter senaste inköpet( ( Speedmaster) att nu var man klar. Subben, Speedyn och en Longines Master Collection som dressare. Men.. jag måste nog ha en Datejust också..:cool:
 
Tack, Speedyn i windern mest för förvaringens skull:cigar: ,finns OWG verkligen..?;):D. Jag själv trodde efter senaste inköpet( ( Speedmaster) att nu var man klar. Subben, Speedyn och en Longines Master Collection som dressare. Men.. jag måste nog ha en Datejust också..:cool:
Jo, det funkar faktiskt. Har förvisso en G-Shock som ligger och skräpar och aldrig används. Skulle det bli "kris" kan jag alltid låna frugans GS.
 

Moorflax

Patek
2-Faktor
Hong Kong och Tyskland sida vid sida. Har använt Sinn U1:an i stort sett varje dag sedan augusti. När jag köpte Armidan har den faktiskt blivit liggande. Gillar klossigheten och mässingen i Armida A1. Det är en billig klocka men jag gillar den som 17. :)

WP_20161219_20_56_33_Pro.jpg

Lånade gummit från Armidan och satte på U1:an. Funkar bra bortsett från spännet.
 
Topp