Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Glöm inte "grym och grymmare".Sport och dress.
Guld och guld.
Stealth och inte så stealth.
Grattis och tackDen första duon är vacker ihop, den andra kompletterar varandra bättre.
%5BURL=http://s787.photobucket.com/user/Silverurfer/media/AD52E5AF-5E68-45AE-93C6-79F80953634C_zpsuzsksyie.jpg.html] [/URL]
Grattis och tack
Löjligt bra!Sport och dress.
Guld och guld.
Svårslaget...Sport och dress.
Guld och guld.
Sport och dress.
Guld och guld.
Detta är en härlig duo, hade själv en liknande innan, en sub-c med datum var det för mig, den är dock borta nu och jag letar efter nytt.Black or white...
Detta är en härlig duo, hade själv en liknande innan, en sub-c med datum var det för mig, den är dock borta nu och jag letar efter nytt.
Jag älskade min, men efter ett tag så tyckte jag maxicasen var lite för stor när jag hade haft min 16570 på mig någon vecka och det var då jag förstod varför många vill ha sina 5-siffriga subs, den är dock så jävla snygg så hade nog kunnat leva med det men för de pengarna ville jag inte bara vara kär utan jättekärHade en 214270 tidigare men sålde denna och köpte en 114060 istället, hoppas jag trivs länge med denna duo
Jag älskade min, men efter ett tag så tyckte jag maxicasen var lite för stor när jag hade haft min 16570 på mig någon vecka och det var då jag förstod varför många vill ha sina 5-siffriga subs, den är dock så jävla snygg så hade nog kunnat leva med det men för de pengarna ville jag inte bara vara kär utan jättekär
Bra duo. Funkar till allt!Black or white...
Jag prickade nästan rätt.116610LN & 114200 hade varit den moderna drömkombinationen för min del.
Sport och dress.
Guld och guld.
Älskar den blåa tavlan på din OP, men för fan, ute med julen nuOP, sub, tomten, tungt huvud...
Älskar den blåa tavlan på din OP, men för fan, ute med julen nu