• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Perfekt duo!

Lindeberg

Omega
IMG_8760.JPG
 

mofo

Audemars
2-Faktor
Hade en 214270 tidigare men sålde denna och köpte en 114060 istället, hoppas jag trivs länge med denna duo:)
Jag älskade min, men efter ett tag så tyckte jag maxicasen var lite för stor när jag hade haft min 16570 på mig någon vecka och det var då jag förstod varför många vill ha sina 5-siffriga subs, den är dock så jävla snygg så hade nog kunnat leva med det men för de pengarna ville jag inte bara vara kär utan jättekär :)
 

Patrik Sinn

Cartier
2-Faktor
Jag älskade min, men efter ett tag så tyckte jag maxicasen var lite för stor när jag hade haft min 16570 på mig någon vecka och det var då jag förstod varför många vill ha sina 5-siffriga subs, den är dock så jävla snygg så hade nog kunnat leva med det men för de pengarna ville jag inte bara vara kär utan jättekär :)

16570 sitter ju väldigt tunnt på handleden i jämförelse så jag förstår vad du menar:)
 
Topp