Fredig
Basic
Härlig tavla! Bra duo.OP, sub, tomten, tungt huvud...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Härlig tavla! Bra duo.OP, sub, tomten, tungt huvud...
Cool duo
OP, sub, tomten, tungt huvud...
Cool duo
Var har du köpt Lego klockan?
Black or white...
Berätta gärna mer om din Ranger.
Absolut, köptes 2014 av en tysk säljare, det är en ranger 9050/0 från sent 60-tal/tidigt 70-tal. Jakten började ca 1 år tidigare då jag alltid har gillat explorer 1060 men då jag har ganska tunna handleder tycker jag att 34mm sitter bättre och då tyckte jag en ranger var det rätta valet. Utseendet tilltalar mig väldigt mycket och själva jakten tog som sagt ca 1 år innan jag kom över denna som jag var nöjd med.Berätta gärna mer om din Ranger.
En möglig duo.
Skön stil här!8 visare
Galet bra!En möglig duo.
Grym duo!
Denna duo förtjänar en bättre fotograf. Otroligt svårt att få en vettig bild med bra fokus på båda tavlor. Någon som kan förklara hur man gör!?
Jag sitter på samma. Bra skit!
8 visare och 10 poäng! Grattis till vinnartrion8 visare
Tackar! Det är en dubbel som bleknar i jämförelse med många andra i denna tråd. Men jävlar vad jag älskar den!8 visare och 10 poäng! Grattis till vinnartrion
Den där bleknar absolut inte! Särskilt om du själv är nöjd, vilket är vad som räknasTackar! Det är en dubbel som bleknar i jämförelse med många andra i denna tråd. Men jävlar vad jag älskar den!
Fy fan, den är ju skitbra. Får oss andra att se dåliga ut!Tackar! Det är en dubbel som bleknar i jämförelse med många andra i denna tråd. Men jävlar vad jag älskar den!
Då kan @christian-h ,@Choppe och @Patrik Sinn köra en liten GTG. Sex klockor fast bara två modeller. Spännande och dynamiskt.Jag sitter på samma. Bra skit!
Grym! Kul val som sticker ut, särskilt pannan är grym.Perfekt vete fasen, men jag är mycket nöjd!
Tack!Grym! Kul val som sticker ut, särskilt pannan är grym.