Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Riktigt fina. Tycker globemastern förtjänar mer rubriker än den skapatDagens Omega duo.
Riktigt klassisk och bra duoEfter en lång period av ganska planlöst flippande har jag landat i den här duon som är tänkt att stanna ett tag. Känns som att de kompletterar varandra väl och täcker in alla tänkbara användningsområden.
Expy 114270 och Tank Basculante
Mycket bra!Efter en lång period av ganska planlöst flippande har jag landat i den här duon som är tänkt att stanna ett tag. Känns som att de kompletterar varandra väl och täcker in alla tänkbara användningsområden.
Expy 114270 och Tank Basculante
Båda NOS?Explorer 114270 och Submariner 14060M är en nice duo. Båda är av sista random-serien.
Ja, den går lite under radarn. Gillar den skarpt. Hade jag fått ändra något så hade jag gjort den någon mm mindre.Riktigt fina. Tycker globemastern förtjänar mer rubriker än den skapat
Förstår. Känner samma om min explorer 214270. I den bästa av världar hade den varit 37,5mm nu är den 39 men man kan inte få allt!Ja, den går lite under radarn. Gillar den skarpt. Hade jag fått ändra något så hade jag gjort den någon mm mindre.
Nej precis! Samma feeling om min moderna Exp Mk2.Förstår. Känner samma om min explorer 214270. I den bästa av världar hade den varit 37,5mm nu är den 39 men man kan inte få allt!
Den där Explorern blir man ju lite sugen påExplorer 114270 och Submariner 14060M är en nice duo. Båda är av sista random-serien.
Yes båda är NOS. Har en 114270 beater ocksåBåda NOS?
Rikitgt bra investeringar!
Inte ett dugg avundsjukYes båda är NOS. Har en 114270 beater också
Är det en isblå tavla på den till vänster? Fick för mig att det endast fanns till day-date , men jag har ingen koll utan mest nyfiken. I övrigt en trevlig duoDatejust Duo.
Rolex 116200
Misstänker att det är ljuset som lurasÄr det en isblå tavla på den till vänster? Fick för mig att det endast fanns till day-date , men jag har ingen koll utan mest nyfiken. I övrigt en trevlig duo
Är det en isblå tavla på den till vänster? Fick för mig att det endast fanns till day-date , men jag har ingen koll utan mest nyfiken. I övrigt en trevlig duo
Okej då förstår jag , snygg hursomhellstDen kallas för Rhodium. Ljusare än Dark Rhodium som finns till 41an. Denna skiftar en del i färg, från ljusgrå/silver till ganska monotont med stålet
WowDatejust Duo.
Rolex 116200
Riktigt sköna! Kul att se lite udda fåglar i denna Rolex-tråd.Favoriten!
Bra!Favoriten!
Riktigt bra!Gammalt och nytt. Svart och vitt. Båda klarar bad med marginal och täcker in de flesta situationer.
Tack!Riktigt bra!
Riktigt sköna! Kul att se lite udda fåglar i denna Rolex-tråd.