Oktogon
Silver
Jäkla bra duo det där. Snyggt, stabilt och tidlöst. Bra komplement också.Omega-duo
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jäkla bra duo det där. Snyggt, stabilt och tidlöst. Bra komplement också.Omega-duo
Det var bättre förrPiff och puff!! Kvartsarna på stållänk med hela 10 mm storleksskillnad samt nästan 40 år emellan sig
Håller med dig faktiskt, less is more! Både i storlek och komplikationerDet var bättre förr
perfektion !Omega-duo
Snyggt, så lika men ändå så olika!När man inte gillar så stora förändringar.
Riktigt bra kombo! Hur tycker du gmtn bärs jämfört med suben?Den här gillar jag väldigt mycket just nu
Tack! Den är tjockare men i övrigt väldigt likt suben (6-siffrig). Helt klart tjockare men jag tycker än så länge inte den känns oproportionerligt tjock, mycket tack vare de fasade kanterna. Testade snabbt en BB58 och den kändes mer som en 5-siffrig sub både i omkrets och tjocklek.Riktigt bra kombo! Hur tycker du gmtn bärs jämfört med suben?
Dröm!När man inte gillar så stora förändringar.
Smaskig kombo!När man inte gillar så stora förändringar.
Smoking!!Den för mig ultimata dykarduon
PAM671 Bronzo och AP ROO Diver.
Grym duo! Återställt pannan igen? Hade för mig den hade massa patina.Den för mig ultimata dykarduon
Riktigt jäkla bra, två grymt fina klockor. Nu blev jag att sakna Speedy..Omega-duo
Tack!Riktigt jäkla bra, två grymt fina klockor. Nu blev jag att sakna Speedy..
Mm stämmer, återställde. Hade en alldeles underbar patina, men jag var lite nyfiken på att prova; rätt kul att man kan.Grym duo! Återställt pannan igen? Hade för mig den hade massa patina.
tror någon kommer köpa speedy igen inom kort.Tack!
Tänkte att jag får uppdatera bilden nu när Speedyn fått en 1171-länk också
Yep!tror någon kommer köpa speedy igen inom kort.
1171-länken gör så mycket skillnad.
Tack!
Tänkte att jag får uppdatera bilden nu när Speedyn fått en 1171-länk också
FÖR bra.Den för mig ultimata dykarduon
Du kan få köpa den av migojojoj vilken skillnad det gör på Speedyn med 1171. Pang! Hemma.
Ett klockrent par ihop med 22.54.50. Klockan som jag velat ha i över 20 år men som ännu inte kommit hem. Men det har varit nära några gånger...
Sen när du ångrar att du sålde den får du köpa min circle of life.Du kan få köpa den av mig
2254:an alltså.