Omega87
Silver
Vet inte riktigt vilken duo jag varit mest nöjd med hittills.
GS & DJ kanske.
Bjuder på ett gäng bilder
Många bra duos! Och riktigt bra bilder!
Svårt dock men lägger nog min röst på:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vet inte riktigt vilken duo jag varit mest nöjd med hittills.
GS & DJ kanske.
Bjuder på ett gäng bilder
Tack ska du ha!Många bra duos! Och riktigt bra bilder!
Svårt dock men lägger nog min röst på:
Inte dåligt, Hulk och AT var en riktigt bra duo måste jag säga.Sitter och kolla lite bilder... Har haft en del roliga duos men kan precis som @-RI- inte riktigt besluta om vilken som var trevligast...
Förstår tjusningen men personligen hade jag aldrig kunnat köra på samma referens
Inte dåligt, Hulk och AT var en riktigt bra duo måste jag säga.
Förstår tjusningen men personligen hade jag aldrig kunnat köra på samma referens
[Edit]
Förstod nu att du inte har båda.
Stilren och klassisk duo, riktigt braEn speedy flyttade in idag. Dom blev väldigt bra kompisar direkt
Den duon skojar man inte bortEn speedy flyttade in idag. Dom blev väldigt bra kompisar direkt
Ganska braGüld duo
Ganska bra
Vilken får mest handledstid?
Den DD:n är så jävla bra, kan bara gratulera till nytillskottet!Det återstår att se. Jag har nämligen bara haft DD:n i knappt en vecka.
Två klockrena pjäser som kompletterar varnadra grymt bra. Ordentligt avundsjuk! Vilken dunder-duo!!Vittavlad ♕-duo
Stort grattis!Den perfekta mint vintage sport Rolex Duon:
1675 Mark4
5513 Mark3 Lollipop
Snudd på ultimat!Den perfekta mint vintage sport Rolex Duon:
1675 Mark4
5513 Mark3 Lollipop
Vette 17 men tackSnudd på ultimat!
Personligen har jag gärna sett Flingan bredvid 1675’an.Vette 17 men tack
Flingan hade inte matchat 1675’n lika bra, vare sej skick eller årtal. Hade varit ännu coolare om dom varit 79’or som jag själv är..Personligen har jag gärna sett Flingan bredvid 1675’an.
Men då hade det iofs inte varit en Rolex-duo.
Du kan inte bjussa på en bättre bild på DJn, känns som den bilden inte gör klockan/tavlan rättvisa?Tvåtonsduo
Man kan göra mycket värre än så! Den duon är super!På intet sätt perfekt, men bättre budgetdykar-duo får man leta efter!