Yeeep!Skitbra duo!
Vilken ref är det på DJ:en? 116234?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Yeeep!Skitbra duo!
Vilken ref är det på DJ:en? 116234?
En sån tror jag att jag behöver.
Min fru sa precis, -"lönt att ha två likadana klockor"...
Riktigt bra! Framförallt 1675. Vass boett
Skittrevlig Rolle med snygg tavlaEn trivsam duo
Föredrar du något av gummina?
Gummi-duo.
Helt klart det från Sjöö. Tycker den sitter riktigt bekvämt på gummit!Föredrar du något av gummina?
Det är något med Worldtimer på gummi, riktigt porriga  trevlig duo!
Gummi-duo.
Väldigt nöjd med den faktiskt. Tycker den växer på mig!Det är något med Worldtimer på gummi, riktigt porriga  trevlig duo!
Förstår att du är nöjd! Tror den skulle växa på mig ochså Är än av få klockor jag skulle vilja ha på gummi hellre än på länk.Väldigt nöjd med den faktiskt. Tycker den växer på mig!
Vackert! Mycket fin duo.
Varför skulle det vara en konstig kombo?Lite konstig kombo kanske, men gillar att ha en beater och en man är lite mer rädd om, och två olika tavlor
Ser inte heller något konstigt med duon, men han kanske syftar på att det är två sportklockor & därav inte så "varierad", om man nu tycker det är ett problem. Men vad vet jagVarför skulle det vara en konstig kombo?
Gillar60-talskronografer. 1966 och -65.
Ser inte heller något konstigt med duon, men han kanske syftar på att det är två sportklockor & därav inte så "varierad", om man nu tycker det är ett problem. Men vad vet jag
Ja och därmed kan vi ju stänga tråden enligt migTror jag äntligen är i mål med Rolex.
Om man gillar sportrollar från 60-talet så tror jag att jag lyckats ganska bra.Ja och därmed kan vi ju stänga tråden enligt mig
Ja minst sagt. Ska fan riktigt mycket till för att bräcka denOm man gillar sportrollar från 60-talet så tror jag att jag lyckats ganska bra.
I should say so! Bravo!Tror jag äntligen är i mål med Rolex.