Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Är verkligen inget Breitling-fan men detta var en riktigt trevlig duo
Ett bandbyte på den ena, sen är detta min perfekta duo.
EN väldigt ikonisk duoDagens dubbel.
Är verkligen inget Breitling-fan men detta var en riktigt trevlig duo
Ref på IWC? Fin!Duon för v.13
Ref på IWC? Fin!
Min dykar-duo. 116610LV och PAM682
Du har ju stulit min dubbelRolex och Panerai, bästa vänner!
Hyffsad!!
Inne på liknande spårDet här är ingen perfekt duo då jag nästan bara använder Milgaussen. Men jag gillar bägge!
Milgauss är fanimig trevligInne på liknande spår
Underskattad och den klocka som fått klart flest komplimanger i min närhet.Milgauss är fanimig trevlig
Och härligt sommarblingigUnderskattad och den klocka som fått klart flest komplimanger i min närhet.
Kul att någon fortsätter köpa och äga fina vintagerolex. Snyggt med band på också.Dassiga bilder men något av en dröm duo enligt mej som äntligen blivit sann
5513 o 1675 Gilt
Bättre pics efter byte av plexi på 1675’n
Tack!Kul att någon fortsätter köpa och äga fina vintagerolex. Snyggt med band på också.
Dassiga bilder men något av en dröm duo enligt mej som äntligen blivit sann
5513 o 1675 Gilt
Tack! Finns bättre dock men jag är nöjdHelt underbart @Janne2000 ! Av alla duos jag sett här klättrade denna upp på toppen.
Blir inte bättre än så, grattis!Dassiga bilder men något av en dröm duo enligt mej som äntligen blivit sann
5513 o 1675 Gilt
Trivsam duo som komplettar varandra väl