Bell & Ross Type Demineur
Sinn 810
Sinn 810
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Svårt att argumentera medDen mest klassiska duon någonsin?
Antagligen, det har nog sina förklaringarDen mest klassiska duon någonsin?
Ingen perfekt duo, jag hade tagit den alla dagar i veckan. Så olika men ändå så lika. Ny modern möter äldre, perfektDet här är ingen perfekt duo då jag nästan bara använder Milgaussen. Men jag gillar bägge!
Löjligt bra med nya bandet ju.För ungefär samma pengar som en Rolexstålsport från AD kan man istället ha dessa
Blev otroligt nöjd med instagrambandet på reverson.
Mycket bra!För ungefär samma pengar som en Rolexstålsport från AD kan man istället ha dessa
För ungefär samma pengar som en Rolexstålsport från AD kan man istället ha dessa
Vad är det för modell på Pateken?För ungefär samma pengar som en Rolexstålsport från AD kan man istället ha dessa
Grymt. Var har du köpt bandet? Skulle nog vara mumma på min Tank i guld tänker jag.
Molequin straps.Vad är det för modell på Pateken?
Oof, Golden Ellipse är en graal för min del!För ungefär samma pengar som en Rolexstålsport från AD kan man istället ha dessa
Hottt!Perfekt duo vet jag inte men en Rolex och en Panerai funkar bra ihop.
Tycker denna är riktigt bra
Mycket nöjdNöjd med oysterflexaren?
För ungefär samma pengar som en Rolexstålsport från AD kan man istället ha dessa
Verkligen. Fantastisk!Den mest klassiska duon någonsin?
mmmm, guld...DDn ser ut att vara i mycket bra skick, bjussar du på någon annan bild på den?
Dagens dubbel, inte perfekt. Men ganska trevlig!
Det stämmer, den är otroligt bra. Fler bilder får vi fråga @Bas om då den tillhör honommmmm, guld...DDn ser ut att vara i mycket bra skick, bjussar du på någon annan bild på den?
Nej, båda är sålda! Tavlorna var dock väldigt trevliga i solen!Härliga sommarfärger! Finns de kvar?