Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Magi vännenHär kommer lite bilder
Riktigt bra, tack för du delar med dig!Här kommer lite bilder
Vad är det för läder på suben? Ser schysst utKompletterar varandra bra! första gången jag testar läder på sub
ColarebVad är det för läder på suben? Ser schysst ut
Kör samma uppsättning av Panerai fast utan subsekund. Great minds think (almost) alike.
En 47mm och en 44mm. En sandwich dial och en sausage dial. Vad mer behöver man?
Panerai 422 och 510.
Jag hade en 372a som jag tyvärr släppte och var väldigt nära att skaffa en 560 men sedan gjorde subsekundevisarna entre i min lilla värld.Kör samma uppsättning av Panerai fast utan subsekund. Great minds think (almost) alike.
372 & 560
Subsekunder är ju inte fy skam de heller!Jag hade en 372a som jag tyvärr släppte och var väldigt nära att skaffa en 560 men sedan gjorde subsekundevisarna entre i min lilla värld.
Fin Omegadubbel!Dagens dubbel
Skulle nog ha gjort rent kameralinsen på ifånen.....
Perfekt om man gillar lite färg på armen...
Tack Nej dessvärre är det mineral glas!Mycket stiligt!
Är det safir på Zodiacs vridring?
Tack Nej dessvärre är det mineral glas!
Det är safir på glaset men bezeln är mineral glas! Men det stämmer som du skriver om bakelit looken.Kul, spelar nog ingen roll att det inte är safir - lite repor kommer vara charmigt Jag syftade mer på det bakelitliknande utseendet.
GS:en var clean!Must de Cartier och Santos
Expy och Tudor sub
Bröderna BoR. GS och Connie
Två vintage guldare. Tissot och Hamilton