• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Perfekt duo!

Zorin

KS Explorers Club
2-Faktor
739495DB-1645-4E0F-BFF3-E63B54DDE530.jpeg
Case closed. Vi kan gå hem nu.
 

Johan86

Panerai
2-Faktor
Varför? För att just dom två är dyra just nu?

Otroligt fina klockor och fantastiskt för @Whedda som har båda, men dessa är för lika för att vara perfekt duo!
För att det är två fantastiska klockor som de flesta bara kan drömma om, dels på grund av priset, dels på grund av evighetslång kötid.

Det var mest menat som en komplimang till @Whedda
 

RobVintage

Panerai
Varför? För att just dom två är dyra just nu?

Otroligt fina klockor och fantastiskt för @Whedda som har båda, men dessa är för lika för att vara perfekt duo!
Fast att du tycker att dom är för lika är skitsamma eller? Det är inte din perfekta duo.
Att dom är svindyra är bara najs:D
Dessutom postade du själv två lika breitling och kallade det för ”dödlig duo” dödlig som i dötrist gissar jag?
 

Sgt Poppa

Rolex
2-Faktor
Fast att du tycker att dom är för lika är skitsamma eller? Det är inte din perfekta duo.
Att dom är svindyra är bara najs:D
Dessutom postade du själv två lika breitling och kallade det för ”dödlig duo” dödlig som i dötrist gissar jag?
Ställde en fråga och vädrade min åsikt kring dessa, vad det har med mina två breitling och göra förstår jag inte, pinsamt jäkla påhopp frän din sida!
 
Topp