Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Wow, är det en blackout jag ser!
Det vet jag inte, vad innebär det? Vilken av klockorna syftar du på? Det är endast Cartiern som är min, Explorern tillhör en släkting. Tyckte det var en trevlig duo att lägga upp här.Wow, är det en blackout jag ser!
Det vet jag inte, vad innebär det? Vilken av klockorna syftar du på? Det är endast Cartiern som är min, Explorern tillhör en släkting. Tyckte det var en trevlig duo att lägga upp här.
Det verkar ju vara en sådan, det har han nog ingen aning om. Kul! Jag har för mig att han nämnt att han fick den i examenspresent -91.
Kul! Är det en Blackout, så ser man inte de ofta, extremt ovanlig. Och således värdefull. Hälsa o gratta!
Ja, det här får jag nog informera honom om så han kan kolla upp serienumretKul! Är det en Blackout, så ser man inte de ofta, extremt ovanlig. Och således värdefull. Hälsa o gratta!
Ruskigt bra!Toolklocka & dressklocka
Fin combo! Börjar få upp ögonen för pannor nuMin favorit duo!
Tack! Kul, finns många fina pannor där ute!Fin combo! Börjar få upp ögonen för pannor nu
Islander ISL-05. Till salu om du är intresserad.Vad är det för klocka på höger?