• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Pincini

DrKlocka

Audemars
Bytte en klocka med Spincini. Andra affären vi gör och lika smidigt som första gången. 100% good guy! Bra kommunikation och raka puckar.
 

Ola G

Cartier
Köpte en trevlig Heuer som jag dessutom fick personligen levererad till mitt kontor av säljaren följt av ett så långt klocksnack som man hinner med en vardagsmorgon mitt i veckan
En 100% good guy
Med vänlig hälsning,
Ola G
 

Kleiz

Rolex
2-Faktor
Bytte klocka f2f på J's kontor och det var en mycket trevlig upplevelse. 100% reko säljare som jag utan tvekan skulle göra affärer med igen.
 

Tuktuk

Patek
2-Faktor
Köpt en Sinn av @Spincini. Mkt trevlig kille och kul att träffas irl.
Uppträder mkt schysst, länken visade sig inte riktigt höra hemma till den ref jag köpte, delar av köpeskillingen tillbaka direkt :)
Han hamnar i mitt fack av Good Guys helt klart. Gör gärna affär med honom igen.
 

M021

Rolex
2-Faktor
Bytte klocka f2f med Spincini över lite trevligt ljug! Inga konstigheter alls utan rekommenderas varmt, snabb kommunikation och affär klar inom 24h.
 

sherwan

Audemars
Friends Of KS
2-Faktor
Köpt en Seiko av Spincini.
Trevlig och allt gick smidigt med snabb leverans.
Förtjänar Badge of Goodguy i min bok :)
IMG_2722.JPG
 

Scaramanga

Patek
2-Faktor
Har ett flertal gånger bytt, köpt och sålt klockor med/till @Spincini

Vill påstå att han är en av de bästa som jag har gjort affärer med på KS. Ärlig, trevlig och seriös.

100% goodguy!
 
D

Deleted member 4412

Guest
Krängde en Heritage COSD till denna trevliga kille. Rak, ärlig o bra kommunikation från första visat intresse till affär.
Klart en Goodguy som jag gärna tar en kopp java med irl:)
 
Topp