• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Pincini

D

Deleted member 4412

Guest
Köpt en Dirty Dozen Record av denna ödmjuka o trevliga gentleman o har bara positiva saker att säga om honom:)
Gör gärna fler affärer i framtiden o mer än en Goodguy i mina ögon!!
 

Kaká

Omega
Köpte fin vintage Lemania av @Spincini f2f. Ytterst trevlig herre som jag gärna gör affärer med igen eller bara träffar för lite gott snack! 100% GG!
Enda risken är att man efter detta sjunker ner ännu djupare i vintageträsket :D
 
Senast ändrad:

LS

Panerai
2-Faktor
Jag köpte en vintage Speedmaster av @Spincini. Affären gick väldigt smidigt med trevlig kommunikation och blixtsnabb paketering och postning efter att jag betalat. Extra guldstjärna för att paketet hann iväg samma dag och jag slapp ha klockabstinens längre än det behövdes.

Helt klart en good guy och jag gör gärna fler affärer med den här herren :)
 

Wasabi

Panerai
Friends Of KS
2-Faktor
Sålde en Omega Seamaster 300 till @Spincini ☺️ Rekordsnabb betalning och supertrevlig kille! Hoppas att du blir nöjd med klockan ☺️
120% goodguy!
 

-RI-

Patek
2-Faktor
Köpt en SMP av @Spincini, mycket trevlig och smidig affär!
Har bara gott att säga och skulle inte tveka på att göra fler affärer i framtiden, 110% GG!
 
C

Coach

Guest
Klockren, trevlig och framförallt en smidig affär med Spincini.
Precis som det ska vara när man har att göra med en 100 % goodguy :)
 
Topp