• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Pizzabagare...

vonbahr

Har fått baka en pizza på menyn
2-Faktor
Sådärja, nog har väl till och med de allra mest bakfulla vaknat till vid den här tiden... Nu är det ju bara ett litet tag kvar av denna tävling. Jag håller just på att baka en pizza med ett sånt där kit som man köper i vanliga butiker och vad jag lägger på den är i sammanhanget ointressant eftersom jag inte deltar i tävlingen :)

Lycka till

//Björn


Sent from my iPad using Tapatalk
 

Markus70

Breitling
Eftersom det var rätt svar i min pizzatävling nyligen så kan den ju inte vara fel här heller. :)

uploadfromtaptalk1400196548942.jpg

Ägg
Bacon
Lök
Pepperoni
Fetaost

Grattis till titeln!

Helt ok, men ska inte baconet stekas lite först för perfekt resultat?
Eller är man bakfull så kanske såna detaljer är lite överflödiga :)
 
D

Deleted member 1265

Guest
Gör inget anspråk på klockan.
Men bakispizzan, här finns ingen anledning att försöka vara fin i kanten, oavsett hur flådig klocka som bärs vid tillfället.
Ingridienserna såklart:
1Kebabkött
2Kebabsås
3Pommes
4Coca cola (pepsi)
5Hyrfilm!

Känns som jag knäckt koden; meningen med livet
Så det var ju inte så svårt!
image.jpg
 

Camo00

Patek
Grattis och tack för allt Du tillfört forumet!

Bästa bakispizzan täcks av kyckling, banan, jordnötter, färsk tomat och Starksås från Pizzeria Emona på Ekedalsgatan i Majorna! :)

Edit: Tja, nästan två veckor för sent... SLUTA BUMPA INAKTUELLA TRÅDAR FÖR H---#(/@#
 

Vintage92

Audemars
2-Faktor
Edit: Tja, nästan två veckor för sent... SLUTA BUMPA INAKTUELLA TRÅDAR FÖR H---#(/@#

Det tillhör VETT att man tackar efter sig om man har fått en sak. Vet att det är fler på detta forum som inte brukar tacka efter sig när dom har fått en sak eller blivit hjälpta, det är ett vidrigt beteende!

Så ta det lugnt! Gå ut i solen, knäpp en bira och njut av fredagen!
 

Camo00

Patek
Det tillhör VETT att man tackar efter sig om man har fått en sak. Vet att det är fler på detta forum som inte brukar tacka efter sig när dom har fått en sak eller blivit hjälpta, det är ett vidrigt beteende!

Så ta det lugnt! Gå ut i solen, knäpp en bira och njut av fredagen!

Haha, tänkte tanken "Nu glömde jag smileyn" när jag skrev inlägget... :)
 
Topp