• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Plånbok/klocka kombo ....

Camo00

Patek
Fick en ny av tjejen i somras... :)

20130910_164720-1_zps93fb4618.jpg
 

mlundstrom

Cartier
2-Faktor
Dagens kombo då min älskade Panerai är utlånad...

DSCF1595_zps2215caab.jpg


Finns inga bättre plånböcker än Mulberry - har haft några och de blir bara snyggare (typ som en själv...)
 
  • Like
Reactions: ZQT

Oyster

Omega
Plånbok eller klocka som du vill ha? Eller kanske båda ;)
Skämt åsido...
Plånkan köpte jag för typ 2 år sedan i Halmstad men det bör väl även finnas i Hufvudstaden :happyhappy:
Den gröna sålde slut snabbt vad jag minns.
Märket heter No Nationality, se länk.
http://nn07.com/collections/wallets/186/thumbs

V


Klockan skulle jag också kunna tänka mig ;-) Yes, NN.07 är ett fint litet märke (har ett par grejer därifrån).

Tack för länken, men jag hittar inte grön mocka.. skit också!
 

Gio

Omega
Zt7cbPr.jpg


Haft klockan i 20 år och plånkan i ca 5-6 år. Används båda på jobbet och jobbet är inte riktigt "kostym"-jobb.
(sorry för bildens kvalitet. Fotad med iphone. Blev lite lat att vänta tills imorgon och fota med D3:an och makro.)
 

laketwig

Patek
2-Faktor
Det är ju fan att jag som är länkfanatiker (IWC) måste köpa en klocka på läder bara för att kunna posta i den här tråden ...: ;)

cxthhPs.jpg
 

san

Cartier
2-Faktor
Min plånka och busskortshållare.

Färgen var egentligen "tobacco brown", men har fått en mörkare ton efter allt svett, CLP och annan gegg den fått tagit emot. Hängt med i uniformen genom fan och hans moster (även en jonglerande liten dvärg).

Orginalfärgen!

Härlig patina :) Saddleback Leather gör fina grejer. Har själv en "ID Wallet" som jag är störtnöjd med.
 
Topp