Frele
Basic
Hur får man tag i en sån fin plånbok?Gammalt & nytt möts...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hur får man tag i en sån fin plånbok?Gammalt & nytt möts...
Köp en ny guldrolle då och då hos AD så löser det sig nogHur får man tag i en sån fin plånbok?
Härlig patina Saddleback Leather gör fina grejer. Har själv en "ID Wallet" som jag är störtnöjd med.
Bottega Veneta kanske?Får man fråga vad det är för märke på plånboken?
Bottega Veneta kanske?
Det är ju som klockor, de blir bara snyggare när de används! Skulle lätt köpt en messengerbag eller liknande om de inte var såjävla dyra...
Den loggan ser bekant ut Slit den med hälsan. Den kommer bara bli vackrare med åren.Ny plånbok i julklapp... Är riktigt nöjd
Får man fråga vad det är för märke på plånboken?
Men snacka om att Saddlebacks grejer andas kvalitet! Har själv siktet inställt på en "Classic Briefcase"
Plånkan och min gamla 18-årspresent, lämnar aldrig. Svart och brunt, får man missmatcha på det viset?
Ny korthållare från LV, julklapp från tjejen, i skön kombo med min GMT BLNR.
//Chogge
Visst är det så. Nästan så att man vill att den ska utstå lite smällar så att den får där härliga, inbrutna looken som gör den din. Får se den som Rolex-beatern du aldrig kommer flippakör själv en thin briefcase som jag använt hårt varje dag i ett halvår men den är knappt "inbruten" sas... sanslös kvalitet. väskornas motsvarighet till rolex =), dvs inte speciellt mekaniskt avancerad, men oslagbart materialval och byggkvalitet som de "finare" märkena inte kan konkurrera med avseende robusthet.
Visst är det så. Nästan så att man vill att den ska utstå lite smällar så att den får där härliga, inbrutna looken som gör den din. Får se den som Rolex-beatern du aldrig kommer flippa
Släng upp en bild på skönheten!
Min hund har käkat lite på min plånbok.
Så nu ska jag ha tag på en ny och behöver lite köpråd.
Kraven är
Läder
Plats för
2 st ID
5 kreditkort
Lite mynt
Sedlar
Vad 17 ska man ha?
Min förra köpte jag i Ullared...
Du får nog lägga till prisnivå också, för dom där kraven är rätt standard (6 kort är nog vanligare än 8) och finns precis överallt. Bara gå in i lokala väskbutiken.
Min hund har käkat lite på min plånbok.
Så nu ska jag ha tag på en ny och behöver lite köpråd.
Kraven är
Läder
Plats för
2 st ID
5 kreditkort
Lite mynt
Sedlar
Vad 17 ska man ha?
Min förra köpte jag i Ullared...
Upp till 1500kr hade jag tänkt
Jag kan passa på att fråga här också. Min fossil håller inte längre - efter 1,5 år...
Mina krav:
Läder, gärna mörkbrunt
6st kort räcker
Sedlar (helst inte för hög, precis så att 50-lappar får plats med knapp marginal)
Inget lås på något sätt, väldigt enkel
Smal
12-14cm lång
2ooo:- max
Någon?
Här är en bild på min Fossil-plånka. Köp den aldrig är mitt tips.