Tissot1947
Silver
Tack. Ja, den hänger med än. Haft den ett tag och börja bli lite nött i kanterna om man säger så. Men gillar den med.
Proppade min för full med kort tills den sprack på insidan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack. Ja, den hänger med än. Haft den ett tag och börja bli lite nött i kanterna om man säger så. Men gillar den med.
Limmade min med superlim flera gånger, men då sprack den alltid på andra sidan. Den höll i fyra år så det är väl ändå godkänt...Proppade min för full med kort tills den sprack på insidanSydde ihop den själv, men när det hände samma sak igen kändes det inte lönt att försöka igen.
Jäkla snygg! Vad är det för någon?Gick ner på lunchen och handla en ny idag, känns bättre än min gamla LV.
![]()
Jäkla snygg! Vad är det för någon?
De där lädret såg riktigt snyggt ut.![]()
Älskar denna kombo!
Absolut! Bara att kontakta den eminente cheepo63 här på forumet!De där lädret såg riktigt snyggt ut.
Vet du var man får tag på en liknande?
Grön mocka och min 111'a är trogna följeslagare.
![]()
En sån vill jag också ha! Var har du hittat den?![]()
Plånbok eller klocka som du vill ha? Eller kanske båda
Skämt åsido...
Plånkan köpte jag för typ 2 år sedan i Halmstad men det bör väl även finnas i Hufvudstaden
Den gröna sålde slut snabbt vad jag minns.
Märket heter No Nationality, se länk.
http://nn07.com/collections/wallets/186/thumbs
V
Bild från igår, men plånbokens innehåll detsamma...
![]()
Ujujuj! Mikael, den kombon![]()
![]()
![]()
Lite orutinerad på forumet men testar att från mobilen bjuda på en bild på både plånkan och finfina klockan!
Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free