Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Haft min ett par veckor nu, fantastisk korthållare.
Kör! SBL gör grymma grejer. Och lukten när mn öppnar paketen äe helt underbar! Sen blir de bara finare ju ner man använder de!Blir att köpa riktig plånbok/korthållare snart. Dessa LV håller fan inte i längden, sömmarna och limmet går sönder. Ska se mig om Sadddleback eller Mulberry.
Igår dök den upp från saddleback..
Bra val. Min tilltygade säger hej!
Natot är så jävla snyggt!
Nu har jag ju inte haft min så länge, men jag upplever nog att kvallen är bra..Jag har ett datorfodral till en 15-tummare och där är det bra kvalité. Är det samma på dessa "små" produkter?
Det är otroligt bra kvalitet på Saddlebacks prylar; lädret är väldigt stryktåligt och patineras fint med tiden.Jag har ett datorfodral till en 15-tummare och där är det bra kvalité. Är det samma på dessa "små" produkter?
Har haft en saddlebackväska. Tyvärr var den så jefla tung även tom så den blev mest hängande hemma. Kändes som att släppa runt 2 bowlingklot. Men grym kvalité är det.
Chose your weapon, player one.
De där går inte att köpa, skulle vara om någon fick för sig att sälja en gåva i så fall - men det gör man inte.Ser ut som köpeplånböcker. Du vet väl att en riktig man gör sin egen
Snyggt band! Får man fråga vart man hittar ett sådant?
Tack! Det är tillverkat av Kvisten här på forumet. Han har kvistvik.se och har således grymma grejer. Har själv flera saker därifrån så jag talar av personlig erfarenhet!
Just det här bandet är måttat efter mina tunna handleder. Längdmässigt, formmässigt och till och med hålen. Kikar du noga på förra bilden så ser du att det bara är två hål.
Tackar! Skall genast kika in på sidan.