• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Plånbok/klocka kombo ....

Josef B

Bestraffaren
Okej, hur länge har du haft din? För det känns som att de har tappat ganska mycket på senaste tiden, de äldre höll mycket bättre kvalitet!
Den modellen som du har, har jag också. Den är väldigt tålig. Jag råkade bada med den när jag var i Barcelona, skitfin fortfarande men lite krokig i kanterna. Trådarna som är fäst vid övre kanterna finns fortfarande kvar.
 

Målarn

The Steak
Rolex Rolex

20140607_142930_1.jpg
 

Joakim

Sugen
2-Faktor
Zodiacen med Local Firms plånbok och tillika deras solglasögon. Helt klart en favorit, även i garderoben
 

hannes

Omega
e9unu5yq.jpg


Tror dethär är den enda plånboken jag ägt, fick den av min mamma för en jävla massa år sen.
Hon köpte den då hon var i tonåren, den håller ännu, men börjar bli lite för "glapp" så kort mm. kan lätt falla ut... Fin patina iaf.


Har ni tips på stilrena plånböcker av vettig kvalité, min budget är ganska begränsad men alla tips mottages varmt!


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Topp