ScubaKing
Guld
Väktare i centrumområde i söderort nattetid
Har gjort det tidigare. Då hette företaget Falck Security AB.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Väktare i centrumområde i söderort nattetid
Familjemiddag, snask och mastodontfilmer.
Blir man per automatik inbjuden om man skriver "Champagnelunch hos Gavve" ? Vem är Gavve, och är det han som står för champagne?
Kalmar slott, en temakväll med en mordgåta som ska lösas. Vetefan vad jag har gett mig in på men vårt gäng ska vara det danska kungahuset anno 1380. Blir säkert flippat.
Huvudsaken dom är minst2.30 långa. Kanske alla Hunger gamesNågon eller några specifika filmer?
Huvudsaken dom är minst2.30 långa. Kanske alla Hunger games![]()
Skall bjuda två andra småbarnsfamiljer på middag. Själva "nyårsfirandet" blir väl runt 7 eller 8 på kvällen så att ungarna orkar. Som vanligt. Sen så slocknar vi väl runt 22:45. Som vanligt.
Har bara sett första, bra underhållning. Inte direkt en tjej-film. Men visst, det är ju inte Missing in Action II med Chuck precis...Är inte "Hunger Games" tjej-filmer? Jag har inte hört något om dem, är dem bra?
Är inte "Hunger Games" tjej-filmer? Jag har inte hört något om dem, är dem bra?
Skall bjuda två andra småbarnsfamiljer på middag. Själva "nyårsfirandet" blir väl runt 7 eller 8 på kvällen så att ungarna orkar. Som vanligt. Sen så slocknar vi väl runt 22:45. Som vanligt.
Inte bara småbarnsfamiljer som slocknar då. Vart med om vänner i 20-årsåldern som också checkat ut då![]()
Jävla kärringar!
Har aldrig däckat före 03!
Säger det samma!
Förövrigt går våra planer långsamt vart prat om att dra ihop 14 pers 50/50 könsfördelning till en polares sommarhus och laga go mat och umgås. Vart snack om att dra till London, men nu låtar det åt att typ boka bord på Heaven 23 eller liknande.
Låter som ett party jag vill joina!![]()
Hehe vilket av dem![]()
Allt som innehåller dricka och pinglor!
Ungefär som en kompis brorsas gäng som förfestade innan en kräftskiva vi fixade i en loge på landet. Very unroutinated.Inte bara småbarnsfamiljer som slocknar då. Vart med om vänner i 20-årsåldern som också checkat ut då![]()