• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Planer för nyår?

Luckyluciano

Ninjasköldpaddan
2-Faktor
Somliga knegar till 18:30 så någon middag med familj och/eller vänner lär det inte bli som vanligtvis är det jag brukar se framemot mest. Lär väl bli som förra nyårsafton då planerna sket sig. Lillesyrran lär väl styra hemmakaka och jag kommer hem från träningen och ser lammkött överallt. :cool:
 

meo_swe

Audemars
För mig verkar det bli krogen i år. Aldrig vart på ute på nyår,utan det har bara vart hemmafest så det ska bli intressant.

Någon som kan rekommendera en vettig klubb att dansa in det nya året (och årets första bakfylla)?
 

ScubaKing

Audemars
För mig verkar det bli krogen i år. Aldrig vart på ute på nyår,utan det har bara vart hemmafest så det ska bli intressant.

Någon som kan rekommendera en vettig klubb att dansa in det nya året (och årets första bakfylla)?


Bor du i Sthlm eller Göte så föreslår jag du köper biljetter med middag redan nu för dem går fort. Att sitta på nyår och chansa med att bli insläppt på ställen funkar inte och brukar sluta med Stöl för 19 kr på Lion Bar med Berra och Pekka.
 

meo_swe

Audemars
Bor du i Sthlm eller Göte så föreslår jag du köper biljetter med middag redan nu för dem går fort. Att sitta på nyår och chansa med att bli insläppt på ställen funkar inte och brukar sluta med Stöl för 19 kr på Lion Bar med Berra och Pekka.
Stockholmare sedan fem generationer tillbaka. ;)
Planen är att käka middag med päronen för att sedan dra sig innåt staden. I värsta fall får man väl knacka på snygga grannen ovanför och bjuda på lite skumpa:)
 

Jonte73

Audemars
Röj på Brandenburger tor och svit på Waldorf Astoria Berlin.
Kan bli rätt bra ;-)
Rekommenderar det hotellet .
image.jpg
 

Ketan

Cartier
Blir att fira med samma grabbgäng fast nu hemma hos en annan istället för i min familjs sommarstuga där vi var förra nyår:D

Till middag blir det väl timjanstekt kalv med svartvinbärssås ackompanjerat av lite gott vin och vid 12-slaget blir det väl en flaska dompa :cigar: Eller inte.....
 

Hoarz

Cartier
2-Faktor
Jag firade den förra julen utomlands, sjukt nice var det :) Om du inte gjort det förr kommer du få blodad tand


Jo det är ju ett aktivt val jag gör då jag inte gillar att fira jul. :) Inte hetsen kring nyår helelr för den delen. Målet är att göra det varje år. Men ibland är det lite svårt att få med sig andra.
 

Joffrey

Vacheron
2-Faktor
Jo det är ju ett aktivt val jag gör då jag inte gillar att fira jul. :) Inte hetsen kring nyår helelr för den delen. Målet är att göra det varje år. Men ibland är det lite svårt att få med sig andra.
Just julen älskar jag, men att efter 18 år av samma sak få vara nere på en strand i södra USA är oslagbart. Jag kommer att vilja bland i framtiden så man njuter mer av svensk jul :)
 

Mw79

Vacheron
2-Faktor
Jag gör som vanligt och jobbar på nyårsafton. Väldigt bra betalt och väldigt lite att göra för det mesta.
 

ramnaam

Omega
Jag vill röka en cigarr inomhus, någon som har några tips? Helst Stockholm/Östergötland, men jag är flexibel.

Champagnelunch låter också kul, jag har Dompa och Rolex. Gavve
 

Gavve

Greven
2-Faktor
Jag vill röka en cigarr inomhus, någon som har några tips? Helst Stockholm/Östergötland, men jag är flexibel.

Champagnelunch låter också kul, jag har Dompa och Rolex. Gavve

Röka inomhus är trevligt, kan du göra på Tweed i Stockholm vill jag minnas. Bodde tidigare i Linköping och där gick det utmärkt att röka inomhus. Oklart om nuvarande hyresgäst delar inställningen dock.

Sista plåtarna till lunchen är redan slut, men det kanske går att hitta något på biljett.nu ;)
 
  • Like
Reactions: ZQT

dauit

Panerai
2-Faktor
Har inte den blekaste aning, det blir antingen med föräldrarna eller så drar man in till city. Har en kompis som har en lägenhet på Katarinavägen, storslagen utsikt verkligen.
 
Topp