• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Platina Club Members Only

evki

Audemars
2-Faktor
Får nog döpa om den här tråden till @bbits tråden 😀

Nejdå. Finns en hel del andra som inte vågar posta sina tunga pjäser. Här kommer en lättviktare.

_1297897.JPG
 

mido87

Omega
Igår ropade jag hem denna 950 pjäs efter att ha läst några inlägg här i tråden 😂 så nu är man äntligen med i Platina klubben. Klockan ropades hem till vad jag kan se ett väldigt bra pris och är tänkt som en pjäs i en samling av ikoniska klockor men inga hypeklockor.

Nästa på tur är en 16233 i bra skick men letar även efter någon ikonisk klocka med komplikation/kronograf sub 37-38 mm. Någon som har tips?
 

Bilagor

  • IMG_6309.png
    IMG_6309.png
    279.2 KB · Visningar: 9

bbits

Ordförande i KS Platina Club
Pledge Member
2-Faktor
Igår ropade jag hem denna 950 pjäs efter att ha läst några inlägg här i tråden 😂 så nu är man äntligen med i Platina klubben. Klockan ropades hem till vad jag kan se ett väldigt bra pris och är tänkt som en pjäs i en samling av ikoniska klockor men inga hypeklockor.

Nästa på tur är en 16233 i bra skick men letar även efter någon ikonisk klocka med komplikation/kronograf sub 37-38 mm. Någon som har tips?
Välkommen till klubben!
 
Topp