Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Stilig!Jag vill också vara med i klubben....
![]()
Stilig!
Någorlunda on-topic; någon som vet vad den isblå tavlan med baguetter till 116506 kostar löst?
Stilig!
Någorlunda on-topic; någon som vet vad den isblå tavlan med baguetter till 116506 kostar löst?
Tack för svar!68.000 kr hörde jag senast.
Tack för svar!
finns ju tavlor som kostar 5x mer.Helt sinnes, vad har världen kommit till. 68.000 kronor för en urtavla....
Helt sinnes, vad har världen kommit till. 68.000 kronor för en urtavla....
Hade i ärlighetens namn väntat mig att den skulle kosta mer. För visst tusan måste listpriset på de bägge klockorna skilja mer än så?finns ju tavlor som kostar 5x mer.![]()
Hade i ärlighetens namn väntat mig att den skulle kosta mer. För visst tusan måste listpriset på de bägge klockorna skilja mer än så?
Wow!!!JLC Master Control triple date
![]()
Väldigt trevlig! Ny för dig?Orimligt låg aktivitet i KS viktigaste tråd.
JLC idag, nu med skönt, grönt band.
![]()
Vad har jag missat? Grymt fin! Denna är underbar!Orimligt låg aktivitet i KS viktigaste tråd.
![]()
Nja, ny och ny... Den finns ju två poster upp också...Väldigt trevlig! Ny för dig?
Nja, ny och ny... Den finns ju två poster upp också...
Men med nytt band känns det iofs som en helt ny klocka....
Syrlig med grönt!Orimligt låg aktivitet i KS viktigaste tråd.
![]()
Den är så kaxig. OBS! Skulle aldrig köpt den själv...Världens bästa TAG idag. Kanske den av mina klockor som gör mig gladast...
![]()
Grönt är skönt! Snygg helhet.Orimligt låg aktivitet i KS viktigaste tråd.
![]()
Tack!Solid lineup @bbits!![]()