Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bäst att vara på säkra sidan och bunkra upp lite om man skulle få för sig att sälja av en eller två....Dock många i tråden som tror de är medlemmar på livstid trots att de sålt klockan i fråga. Inte ok.
![]()
Grym.Bäst att vara på säkra sidan och bunkra upp lite om man skulle få för sig att sälja av en eller två....
![]()
Hittade hem för ca två veckor sedan...Grym.
Ny?
Sorry. Missat.Hittade hem för ca två veckor sedan...
https://klocksnack.se/threads/paketöppning-–-zenith-chronomaster-elite-hw-platinum-ref-39-0240-655-01.119243/
Sorry. Missat.
Har vi 2-2 i PT-klockor?Populärt forum => startas många trådar. Lovar att pinga in dig om det landar fler PT-klockor...![]()
Njae, jag har dessa två också... Du får en vecka på dig...Har vi 2-2 i PT-klockor?
CrapNjae, jag har dessa två också... Du får en vecka på dig...
Jag inser dock att jag måste förbättra mitt länk-game...
![]()
Njae, jag har dessa två också... Du får en vecka på dig...
Jag inser dock att jag måste förbättra mitt länk-game...
![]()
Den vänstra är häftigare!!!! Höger är Parmigiani Fleurier Ionica:Den högra var häftig
Vad är det för nån?
ParmigianiDen högra var häftig
Vad är det för nån?
Den vänstra är häftigare!!!! Höger är Parmigiani Fleurier Ionica:
https://klocksnack.se/threads/inlägg-1000-–-paketöppning-–-parmigiani-fleurier-ionica-8-day-platinum.99986/
Jag kan bara hålla med. Jag har starkare "känslomässiga" band till andra klockor men just nu tycker jag att Ionican är den bästa jag har.Gillar båda men sucker för formen på P
Jag gillar helheten av hela din Parmigiani. Riktigt häftig!! Hermes bandet var för övrigt väldig trevligt!!Jag kan bara hålla med. Jag har starkare "känslomässiga" band till andra klockor men just nu tycker jag att Ionican är den bästa jag har.
Ooooh - mycket bra! Välkommen.Äntligen med.
![]()
/B
BraaaaaÄntligen med.
![]()
/B
Löjligt bra
Löjligt bra![]()
Mållös. Tur att andra finner ord.Nästan så man blir förbannad, så bra är den.
Sjukt bra!
Löjligt bra![]()